۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۹

امام جمعه شهرکرد:

آیت‌الله رییسی مزین به تقوای سیاسی بود

آیت‌الله رییسی مزین به تقوای سیاسی بود

شهرکرد-امام جمعه شهرکرد گفت: شهید آیت‌الله رییسی مزین به تقوای سیاسی بود و مشاهده می‌کنیم که در انقلاب اسلامی به‌عنوان یار ولایت و خادم ملت فعالیت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی مزین به تقوای سیاسی بود و مشاهده می‌کنیم که در انقلاب اسلامی به‌عنوان یار ولایت و خدمتگزار ملت کوشید و جایگاه جهانی انقلاب را در دنیا ارتقا یافت.

وی با اشاره به اینکه این شهید والامقام همواره به نمازهای مستحب اهتمام ویژه داشت و حتی در سفرهای خارجی نیز این عادت را ترک نمی‌کرد و همواره خود را در پیشگاه خداوند متعال می‌دانست تصریح کرد: مشاهده می‌کنیم که در انقلاب اسلامی به‌عنوان یار ولایت و خدمتگزار ملت کوشید و جایگاه جهانی انقلاب را در دنیا ارتقا داد که این مشی باید الگوی همه باشد.


وی به مناسبت‌های پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: گرامیداشت روز دزفول مقاوم، این شهر در ایام جنگ در معرض گلوله و تانک‌ها قرار داشت اما مردم شهر ایستادگی کردند و این درسی برای همه شهرهاست که در برابر فتنه‌ها و تهدیدها قرار بگیرند.

نکونام در بخش دیگر از صحبت‌های خود به حادثه اخیر اشاره کرد و بیان داشت: خداوند متعال خوبان و نیکان خود را از میان سیاسیون انتخاب کرد و به فیض عظیم شهادت نائل شدند.

امام‌جمعه شهرکرد تصریح کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی مصداق این حدیث نبوی بود که فرمود «إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ» و فقدان ایشان ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر است. او حقیقتاً شب را از روز نمی‌شناخت و پیوسته دغدغه خدمت را داشت.

نکونام با اشاره به اهم ویژگی‌های شهید رئیسی در قامت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی خاطر نشان کرد: مدیری که بتواند از مدیریت، مجاهدت، سعه صدر، تلاش خستگی‌ناپذیر، امیدآفرینی، ولایت‌پذیری، تواضع و فروتنی، اخلاق‌مداری، ظلم‌ستیزی، مردم‌داری و روحیه خدمت، دلسوزی، یتیم‌نوازی، عزت و صلابت، امانت و ده‌ها صفات عالی ایشان الگو بگیرد، یقین بداند در عرصه مدیریت موفق خواهد شد.
کد خبر 6117635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha