۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۹

امام‌جمعه آستارا: 

گفتمان انقلاب اسلامی در دولت «شهید رییسی» احیا شد

گفتمان انقلاب اسلامی در دولت «شهید رییسی» احیا شد

آستارا- امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه ابراز همدردی کشورهای مختلف در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش نشانه جایگاه ایران است، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی در دولت «شهید رییسی» احیا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان آستارا با تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی و جمع خدمتگزار همراه ایشان اظهار کرد: پیام شهادت این عزیزان به مسؤولین این است که می‌شود در کشور کار کرد و بهانه‌های واهی برای مانع تراشی و فرار از کار و تلاش پذیرفته نیست.

امام جمعه آستارا حضور مقامات ارشد بیش از پنجاه کشور دنیا برای ابراز همدردی با مردم و نظام جمهوری اسلامی و اعلام عزای عمومی در بین بیش از دو میلیارد نفر از مردم دنیا را نشانه عزت و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که با احیای گفتمان انقلاب اسلامی و توجه به کشورهای منطقه و همسایه در دیپلماسی دولت مردمی آیت الله رئیسی به دست آمده است.

وی با اشاره به پیام تسلیت رسمی ایالات متحده آمریکا در پی شهادت رئیس جمهور عزیز و خستگی ناپذیر حضرت آیت الله رئیسی گفت: هرچند پیام تسلیت آمریکایی‌ها شیطنت آمیز بود؛ ولی صلابت و حضور مقتدرانه دولت آیت الله رئیسی در عرصه‌های بین المللی حتی آمریکا را هم به زانو در آورد.

حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد: روزی در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری عده خطاب به آقای رئیسی می‌گفتند: «شما می‌خواهید با دنیا صحبت کنید؟ شما زبان مردم خودتان را هم بلد نیستید!» ولی امروز به خوبی روشن شد که رئیسی هم زبان مردم خود را به خوبی بلد بود چون دقیقاً به نقاط محروم سرکشی می‌کرد و هم زبان دنیا را بلد بود که امروز این چنین مورد احترام کشورهای مختلف دنیا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز خون این شهیدان از ما مطالبه می‌کند و از ما می‌خواهد که این راه پر سعادت خدمت را به خوبی ادامه دهیم افزود: باید با حضور و مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و انتخاب رئیس جمهور جدید که خادم و خدمتگزار مردم باشد زمینه تداوم مسیر خدمت را فراهم نمائیم.

امام جمعه آستارا با برشمردن اخلاق و رفتار شایسته آیت الله شهید رئیسی، سادگی تواضع و مردمی بودن را از ویژگی‌های منحصر به فرد ایشان دانست و گفت: رئیسی از عناوین و القاب گریزان بود و خود را طلبه خدمتگزار می‌دانست، با مردم ساده نشست و برخاست می‌کرد و در سفرهای استانی در روستاها و نقاط محروم حضور پیدا می‌کرد و اهل تشریفات نبود.

کد خبر 6117659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha