۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۸

جواد نکونام:

پنالتی تیم استقلال گرفته نشد/ جام مبارک تیم دیگر باشد

پنالتی تیم استقلال گرفته نشد/ جام مبارک تیم دیگر باشد

قائمشهر - سرمربی تیم استقلال تهران درباره وضعیت داوری گفت: داور بازی امروز پنالتی تیم من را نگرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام بعد از توقف مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائمشهر اظهار کرد: شخص آقای تاج در روز اول که مربی تیم ملی بودم بلایی سر من آورد که از تیم ملی کنار رفتم و امسال هم چندین و چند بار گفتم که نمی‌گذارند و نخواهند گذاشت که قهرمان شویم.

وی با عنوان اینکه بازی ماو بازی تیم رقیب را هم نگاه کنید، ببینید چه بلایی در این چند وقت سر ما آوردند، افزود: فردی برای ما قضاوت کرده که یکبار در دیدار با مس رفسنجان با اشتباه کمک داور و او دو امتیاز از دست دادیم و امروز پنالتی تیم من را نگرفت.

وی ادامه داد: وی اجازه نداد تیمم فوتبال بازی کند، خطای پشت سر هم می‌گرفت، من داوری را می‌فهمم چون فوتبال بازی کرده‌ام. در بازی با مس دو امتیاز از ما گرفت، امروز هم دو امتیاز دیگر.

نکونام گفت: نمی‌خواهند و هر کاری می‌کنند تیم من قهرمان نشود، کنار زمین به داور چهارم گفتم که بازیکن من را می‌بینید که پیراهنش را گرفتند ولی می‌گوید نمی‌بینم، به او گفتم آیا وجدان دارید؟ قضاوت بازی ما یک طرف و قضاوت بازی رقیب‌مان طرف دیگر، اینکه چطور اخراج کردند و چطور پنالتی گرفتند. یک روزی یک نفر حرف درستی زد، اینکه یک جام برای یک تیم است و یک جام برای تیم‌های دیگر.

وی ادامه داد: ما برای جام شرافت، پاکی و مردانگی می‌جنگیم و در لیگی که ما می‌جنگیم برنده هستیم و آن یکی جام مبارک آن تیم دیگر باشد!

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال تهران با نتیجه بدون گل برابر نساجی مازندران در وطنی متوقف شد.

کد خبر 6117905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Md ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
      2 1
      پس چرا وقتی با کرنر اشتباه بازی رو بردی،نیومدی حرفی بزنی