۵ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۰۲

معاون استاندار خوزستان:

۸ سفر شهید رئیسی به خوزستان برکات زیادی داشت

۸ سفر شهید رئیسی به خوزستان برکات زیادی داشت

اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: هشت سفر شهید آیت الله رئیسی به استان برکات زیادی برای پیشرفت و آبادانی استان داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز جمعه در یک برنامه تلویزیونی به سفرهای استانی سید شهدای خدمت به استان خوزستان اشاره کرد و افزود: خوزستان اولین مقصد سفرهای استانی رئیس جمهور در روزهای نخست دولت مردمی سیزدهم بود که برکات فراوانی در راستای پیشرفت و آبادانی استان در برداشت که می‌توان شتاب گیری طرح آبرسانی غدیر و بهره برداری از آن در کمتر از یک سال و همچنین ۲ خطه کردن راه آهن اندیمشک - اهواز و بهره برداری از آن در مدت کمتر از یک سال اشاره کرد.

وی به حادثه تلخ اندیکا اشاره کرد و افزود: حضور سرزده رئیس جمهور به شهرستان اندیکا سبب ایجاد تحول عظیم در این شهرستان شده و غبار محرومیت از این منطقه را زدوده است.

خانچی با اشاره به سالگرد حادثه متروپل گفت: شهید آیت الله رئیسی در مواقع حادثه‌ها در کنار مردم بود و با دستور ایشان بعد از این حادثه کارگروه پایش ساختمان‌های بلند مرتبه و ناایمن در سراسر کشور تشکیل شد.

وی افزود: یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور شهید توجه به مناطق محروم بود که در حضور ایشان در هشت سفر به خوزستان بسیار این اقدام به چشم بود؛ توجه به محرومان و محرومیت زدایی از برنامه‌های مستمر ایشان بود به گونه‌ای که آخرین هدیه ایشان به محرومان خوزستان تحویل یک هزار و ۶۰۲ منزل مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سطح استان بود.

خانچی تصریح کرد: توجه به مردم و جوانان در سفرهای استانی بسیار چشم گیر بود و بارها و بارها در طول مسیر اگر تجمعی مشاهده می‌کردند، توقف می‌کرد و به حرف و درد دل‌های این مردم گوش می‌داد و مشکلات آنها را تا حل آنها پیگیری مستمر می‌شد.

کد خبر 6117928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha