۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۹

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد؛

برخورد با ادمین تارنماهای شایعه ساز و برهم زنندگان امنیت در بوشهر

برخورد با ادمین تارنماهای شایعه ساز و برهم زنندگان امنیت در بوشهر

بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: طرح برخورد با ادمین تارنماهای شایعه ساز و برهم زنندگان امنیت روانی در بوشهر عملیاتی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رئیس محترم جمهور و هیئت همراه که ملت شریف ایران را عزادار کرد، متأسفانه تعداد اندکی کاربر فریب خورده در فضای مجازی و متأثر از تبلیغات و مطالب کذب رسانه‌های بیگانه و معاند، اقدام به انتشار شایعات و محتواهایی خلاف اخلاق و متضاد با احساسات پاک و مذهبی مردم ولایتمدار و شهیدپرور کردند.

وی اضافه کرد: این اقدامات باعث ناراحتی شدید هم استانی‌ها گردیده و در تماس‌ها و مراجعات حضوری به پلیس فتا، درخواست برخورد قانونی با این افراد و سالم سازی فضای مجازی را می‌نمودند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان داشت: با توجه به مطالبات مردمی و در راستای برقراری امنیت روانی جامعه، پلیس فتا استان همزمان با پلیس فتا فراجا، طرح عملیاتی شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با تارنماهای دارای محتواهای مجرمانه با مصادیق ذکر شده را اجرایی کرد.

وی ادامه داد: در ۷۲ ساعت اولیه از آغاز این طرح و در پایش تخصصی، تعداد ۴۵ صفحه مجرمانه استخراج و از این تعداد برای ۱۴ ادمین شناسایی شده، اقدام متناسب اعم از احضار، اخذ تعهد و حذف محتوا یا تشکیل پرونده و ارسال به مراجع قضائی جهت تصمیم گیری صورت گرفته است.

سوسنی با قدردانی از شهروندانی که در فضای مجازی، عملکردی قانونی و مطابق با هنجارها و اخلاقیات جامعه دارند، اعلام داشتند که شناسایی و برخورد با افراد شایعه ساز و برهم زنندگان امنیت روانی جامعه در اولویت اهداف مأموریت‌های پلیس فتا استان بوده که با هم افزایی سایر دستگاه‌های مرتبط به صورت مستمر در این خصوص اقدام می‌کنند.

کد خبر 6118307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha