۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶

استاندار کردستان:

فعالان سیاسی و اجتماعی برای مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند

فعالان سیاسی و اجتماعی برای مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند

سنندج_استاندار کردستان گفت: فعالان سیاسی و اجتماعی و مسوولان باید برای مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا بعدازظهر شنبه در جلسه شورای اداری کردستان با تسلیت شهادت شهدای خدمت اظهار کرد: شهید رئیسی و همراهان ایشان با بدرقه بی‌نظیر به خانه ابدی راهی شدند.

وی بیان کرد: شهید رئیسی در کمال اخلاقمداری و متانت و در اوج سیاست‌ورزی اسلامی و مومنانه با تلاش وصف‌ناپذیر از خود یک الگویی را به یادگار گذاشتند که اگر برای نسل ما شهید رجایی و باهنر را ندیدیم انصافاً این الگوی بزرگ را در همان تراز دیدیم.

وی بیان کرد: نباید چنین الگوهایی فراموش شود و باید همچنان از آنها درس گرفت.

استاندار کردستان اذعان کرد: این میزان از توان و انرژی شهید رئیسی که در وجودشان بود جز از اعتقاد ناشی نمی‌شود و خوشا به سعادت کسانی که اینگونه از سوی خدای متعال پذیرفته شدند و خداوند عزتی به آنها داد که سرتیتر تمام اخبار دنیا شده‌اند.

زارعی کوشا با بیان اینکه برخی کشورهای همسایه عزای عمومی در کشور خود اعلام کردند، افزود: در برخی از آن کشورها مراسمات بزرگی برای بزرگداشت شهید رئیسی و همراهانشان برگزار شد.

وی اضافه کرد: اگر به ولایت فقیه ایمان داریم و خود را مفتخر به داشتن دولتی می‌دانیم که رئیس جمهور آن شهید شده باید بیش از گذشته کار و تلاش کرد و نظارت‌ها از امروز بیشتر شود.

وی افزود: کردستان در تدارک سفر چهارم رئیس جمهور بود و باید با همان توان و قوت پروژه‌ها پیگیری شود و این زمان امتحان ماست و باید از آن سربلند بیرون بیاییم.

استاندار کردستان اضافه کرد: از فعالان سیاسی، اجتماعی استان درخواست می‌کنم برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو تلاش کنند تا شاهد مشارکت قابل قبول باشیم.

زارعی کوشا اضافه کرد: همه تمهیدات را برای برگزاری انتخابات پرشور در نظر می‌گیریم و طبق روال قبل برنامه‌ها پیش برود و اجرا شوند.

کد خبر 6118359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha