۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۱

توسط فرماندار کرج انجام شد؛ 

اعطای اعتبارنامه به نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی

اعطای اعتبارنامه به نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی

کرج- اعتبار نامه «علی شیرین زاد» نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی توسط فرماندار ویژه شهرستان کرج به وی اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش از ظهر شنبه اعتبار نامه علی شیرین زاد نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی توسط یحیی رمضانی، فرماندار ویژه شهرستان کرج به وی اعطا شد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج در این مراسم ضمن تسلیت و تبریک شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه او گفت: این شهید عزیز با شهادتش ثابت کرد آینده جهان از آن اسلام و قرآن است..

یحیی رمضانی با اشاره به اعلام عزاداری عمومی برخی کشورها مطرح کرد: ۶۰ کشور دنیا پرچم‌های خود را نیمه برافراشته کردند که این به معنای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج بیان کرد: امروز با امضای اعضای هیأت اجرایی اعتبار نامه علی شیرین زاد اهدا شد؛ امیدواریم خیر و برکات وی در خانه ملت جاری و ساری شود.

علی شیرین زاد، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: آغاز مجلس دوازدهم با ضایعه دردناک شهادت رئیس جمهور عزیزمان و هیأت همراهشان مصادف شد.

وی ادامه داد: لیکن باید تلاش شود که راه، روش و منش دولت سیزدهم تا انتخابات ریاست جمهوری طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب به بهترین شکل ادامه یابد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید خدمت افزود: شعارهای ایشان شعارهای انقلاب بود و شعارهای انقلاب را زندگی کردند.

کد خبر 6118376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha