۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۸

مدیرکل تعاون و رفاه اردبیل خبر داد؛

رسیدگی به بیش از ۶ هزار شکایت در اداره تعاون و رفاه اردبیل

رسیدگی به بیش از ۶ هزار شکایت در اداره تعاون و رفاه اردبیل

اردبیل- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: تعداد ۶ هزار و ۷۰۰ شکایت طی سال ۱۴۰۲ در مراجع حل اختلاف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل رسیدگی و رای مقتضی صادر شده است.

بهروز رحیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه رسیدگی به شکایات واصله از وظایف و رسالت‌های ذاتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل است، اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در راستای انجام وظایف و تکالیف ذاتی و به منظور نظارت بر عملکرد واحدهای کارگاهی از حیث انطباق با مجموعه قوانین و مقررات مرتبط اقدام به بازرسی از کارگاه‌های مشمول قانون کار می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل به رسیدگی و صدور رأی مقتضی برای ۶ هزار و ۷۰۰ شکایت در مراجع حل اختلاف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان طی سال گذشته، ادامه داد: به پرونده‌های شاکیان از طریق سامانه جامع روابط کار رسیدگی شده است.

رحیم‌زاده بیان کرد: از نظر مدت زمان رسیدگی که یکی از شاخص‌های ارزیابی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در جایگاه و رتبه سوم کشوری قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای صیانت از نیروی انسانی فرصت‌های شغلی و حفظ و پایداری مشاغل در تلاش است تمامی وظایف و مأموریت‌های خود را به طور کامل انجام داده و زمینه رشد و شکوفایی استان را فراهم کند.

کد خبر 6118411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha