۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۴۰

معاون استاندار اردبیل:

تجمیع اطلاعات مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضروری است

تجمیع اطلاعات مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضروری است

اردبیل-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تجمیع تمامی داده‌های اطلاعاتی حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اردبیل ضروری است و باید به این امر اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر شنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل اظهار کرد: در راستای اتخاذ تصمیمات صحیح و انجام اقدامات عملیاتی موفق ضروری است تمامی دستگاه‌های متولی نسبت به اشتراک گذاری اطلاعات با یکدیگر اقدام کنند.

وی با تاکید بر شناسایی موانع و مشکلات حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطرنشان کرد: از تمامی دستگاه‌های نظارتی انتظار می‌رود بالاترین استاندارد را در انجام وظایف محوله مدنظر قرار دهند تا آسیبی متوجه اقتصاد کشور و مردم نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به مباحث حوزه دام افزود: تمامی متولیان امر در حوزه دام باید در اسرع وقت در راستای جلوگیری از کمبود گوشت در استان اقدامات و بررسی‌های کارشناسی را انجام دهند.

قاسمیان گفت: لازم است مجوز حمل دام به استان‌های دیگر از محل مازاد مصرف استان صادر شود.

جانشین رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل انجام امورات فرهنگی و اطلاع رسانی در راستای اعتلای فرهنگ حمایت از کالای ایرانی و عدم استفاده از کالای قاچاق را مهم ارزیابی کرد و گفت: این اقدام باید توسط تمامی دستگاه‌ها عملیاتی شود.

قاسمیان بیان کرد: همه دستگاه‌های عضو این کمیسیون باید در این مسیر گام مؤثری بردارند تا در راستای ایجاد انسجام و مدیریت قوی و کارآمد در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ارتباط و برگزاری جلسات مشترک با استان‌های همجوار موفق عمل کنیم.

در این جلسه محمدعلی مجتهدی نیا دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر تحقق شعار سال در حوزه قاچاق کالا و ارز اردبیل اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های عضو این کمیسیون باید با تمام توان و استفاده از ظرفیت‌های و نیروهای خود در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

کد خبر 6118445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha