۵ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۴۲

امام جمعه بوشهر:

آیت‌الله رئیسی نام نیکی از خود بر جای گذاشت

آیت‌الله رئیسی نام نیکی از خود بر جای گذاشت

بوشهر- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به خدمات بزرگ دولت سیزدهم گفت: آیت‌الله رئیسی نام نیکی از خود بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت رئیس جمهور و همراهان شهیدش در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت شهدای خدمت اظهار کرد: آیت الله رئیسی یک شخصیت فوق العاده ای بود که هم در عرصه نظام فکری و فرهنگی معرفتی و در حوزه رفتارهای اجتماعی و هم در حوزه مدیریت دارای شخصیت کاملاً در تراز جمهوری اسلامی بود و در هر منصبی که قرار می‌گرفت مایه تحول و پیشرفت آن منصب می‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: نگاه ایشان تحقق تمدن و پیشرفت و عدالت بر مبانی فرهنگ اسلامی بود و در این راه فوق العاده مجاهدت می‌کرد و در این راه هیچ چیزی را برای خود نمی‌خواست.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ایشان ذوب در خدمت به مردم و شخصیتی اخلاق‌مدار، پرتلاش، ولایتمدار و شجاع بود؛ در دیدار اخیر در مشهد مقدس آثار فشار کار در چهره و جسم ایشان را مشاهده کردم. ایشان تا کار بود مشغول بودند و حتی موقعی که منزل می‌رفتند پرونده‌ها را با خود می‌بردند و حتی پنجشنبه و جمعه که تعطیل بود ایشان سفرهای استانی داشتند.

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: افتخار ایشان این است که نام نیک از خود به جای گذاشتند و خدا خواست که آیت الله رئیسی اینچنین پرافتخار بروند و مردم تکریم و قدردانی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: جهان بداند که مردم قدردان خدمتگزاران خود هستند. این انقلاب در این فراز و نشیب‌های خود بسیاری را از دست داده اما انقلاب به پیش خواهد رفت و به سرانجام خواهد رسید.

وی تاکید کرد: مهم این است که در منظومه هدایت‌های های مقام معظم رهبری پرتلاش، با مجاهدت و قدرشناسی یکدیگر و وحدت حرکت کنیم و انقلاب را به سرانجام خود که تحقق تمدن و پیشرفت است برسانیم تا به دست صاحب خود حضرت مهدی (عج) برسد و آن عدالت اسلام ناب محمدی در سطح جهان محقق شود.

کد خبر 6118756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha