۵ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۰۸

مشاور فرمانده سپاه قدس:

عضویت ایران در ۲ پیمان بزرگ اقتدار نظام را به جهانیان نشان داد

عضویت ایران در ۲ پیمان بزرگ اقتدار نظام را به جهانیان نشان داد

ساوه_مشاور فرمانده سپاه قدس گفت: شهید رییسی باعضویت دادن ایران در ۲ پیمان بزرگ و مهم شانگهای و بریکس، اقتدار نظام را به جهانیان نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر سردار هادی مقدسی شامگاه شنبه در آئین بزرگداشت مجاهدان شهید و گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان در سالن سلمان ساوجی، اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی در سه سال تصدی ریاست جمهوری اقدامات بزرگی انجام داد و تحولات بزرگی در حوزه‌های مختلف در کشور ایجاد کرد.

مشاور فرمانده سپاه قدس گفت: ۴۰ هزار کیلومتر سفر داخلی و خارجی، پیگیری و تشکیل نشست‌های متعدد برای اجرای ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن در قالب طرح نهضت ملی با پیشرفت فیزیکی بالا در کشور، عضویت ایران در ۲ پیمان بزرگ و مهم شانگهای و بریکس با همراهی شهید عبداللهیان وزیر امور خارجه، بخشی از اقدامات شهید آیت الله رئیسی بود.

سردار مقدسی با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: این شهر در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۹ با پشتیبانی ۲ ابرقدرت بزرگ شوروی و آمریکا و سایر کشورها به تصرف رژیم بعثی عراق درآمد که با رشادت رزمندگان خیلی زود آزاد شد.

مشاور فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: اکنون ایران صاحب تکنولوژی است و تمام بالگردها و هواپیماها توسط فرزندان این کشور تعمیر و حتی ساخته می‌شود.

۱۶۰ عملیات توسط سردار سلیمانی در سوریه انجام شد

سردار مقدسی با اشاره به اقدامات شهید سردار سلیمانی گفت: نزدیک به ۱۶۰ عملیات توسط این سردار شهید در سوریه انجام شد، همچنین شهید سپهبد قاسم سلیمانی سهمی ویژه در عقب نشینی اسرائیل از خاک لبنان، پشتیبانی کامل از حزب الله، دفاع از حرم حضرت زینب (س)، سرکوب داعش و نجات کشور از هجمه‌های پی درپی آمریکا و اسرائیل و اندیشه‌های پلید آنها داشت.

وی گفت: سردار سلیمانی همواره عامل وحدت و دلگرمی بود و با عبور از خط مقدم در تمامی جبهه‌ها، توانست پیروزی‌های عظیمی برای کشور ایران و جهان اسلام به ارمغان آورد.

کد خبر 6118765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha