۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۷

کشتی آزاد بین المللی گرجستان؛

تیم کشتی آزاد جوانان ایران به چهار مدال طلا، نقره و برنز رسید

تیم کشتی آزاد جوانان ایران به چهار مدال طلا، نقره و برنز رسید

تیم کشتی آزاد جوانان در مسابقات بین المللی گرجستان به ۲ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۱ مدال برنز دست یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام نوگزار اسخیرلی روزهای ۵ و ۶ خردادماه در شهر گوری کشور گرجستان برگزار شد و در پایان تیم ۵ نفر ایران به ۲ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۱ مدال برنز دست یافت در این مسابقات ابوالفضل رحمانی و امیررضا دلیری در اوزان ۸۶ و ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، علی کرم پور در وزن ۷۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و یاسین طیبی در وزن ۶۱ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم یاسین طیبی در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد حریفی از گرجستان گذشت و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مغلوب حریف خود شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با شکست حریف خود به مدال برنز رسید.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرعلی ولی پور با نتیجه ۱۰ بر صفر کشتی گیر گرجستانی را شکست داد. وی در دور دوم مغلوب حریف قزاقستانی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم علی کرم پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر حریف گرجستانی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی با غلبه بر حریف خود در دیدار رده بندی به دیدار فینال راه یافت. کرم پور در این دیدار مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۸۶ کیلوگرم ابوالفضل رحمانی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۲ نماینده گرجستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل حریف خود پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. رحمانی در دیدار پایانی مقابل حریف خود به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیررضا دلیری در دور اول با نتیجه ۸ ۱۴ بر ۸ نماینده گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر کشتی گیری از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. دلیری در این دیدار با گذر از سد حریف قزاقستانی به مدال طلا دست یافت.

کد خبر 6119602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha