۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۵

لاوروف:

حمله به خاک روسیه با تسلیحات آمریکایی، نشانگر درماندگی غرب است

حمله به خاک روسیه با تسلیحات آمریکایی، نشانگر درماندگی غرب است

وزیر خارجه روسیه امروز اعلام کرد: صحبت های غرب درباره حملات علیه خاک روسیه با تسلیحات آمریکایی، نشانگر درماندگی غرب است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز یکشنبه در سخنانی با انتقاد از محور غرب به سرکردگی آمریکا در جریان عملیات ویژه نظامی مسکو اعلام کرد: صحبت های غرب درباره حملات علیه خاک روسیه با تسلیحات آمریکایی، نشانگر استیصال آنهاست.

وزیر خارجه روسیه در این خصوص گفت: صحبت های مطرح شده در غرب درباره حملات علیه خاک روسیه با تسلیحات آمریکایی، منعکس کننده استیصال و درک غرب از این موضوع است که آنها با ابزارهای متعارف که بر اساس حقوق بین الملل در زمان مناقشه استفاده می شود، به هدف خود نخواهند رسید و لذا چنین موضوعاتی را مطرح می کنند.

لاوروف گفت: روسیه به غرب نشان داده است که تلاش برای استفاده از اوکراین به عنوان تهدیدی برای امنیت مسکو و به عنوان ابزاری برای از بین بردن همه چیز روسیه در سرزمین های تاریخی اش را تحمل نخواهد کرد. پس از آن، کشورهای غربی تصمیم‌ گیری‌هایی را آغاز کردند، از جمله در مورد تامین سلاح به کی‌یف.

سرگئی لاوروف در ادامه از عزم کشورش برای مقابله به همه طرح های شوم دشمنان مسکو خبر داد و بر درماندگی غرب در مسیر حمایت های یکجانبه از اوکراین تأکید کرد.

کد خبر 6119656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha