۱۹ خرداد ۱۳۸۸، ۹:۰۸

ووشو قهرمانی آسیا - ماکائو

اسدیان یازدهمین مدال ووشو ایران را برگردن آویخت/ ناکامی سه تالوکار

اسدیان یازدهمین مدال ووشو ایران را برگردن آویخت/ ناکامی سه تالوکار

فرشید اسدیان با کسب یک مدال برنز دیگر از رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا جمع مدال‌های تیم ملی ایران را به 11 رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز پایانی پنجمین دوره رقابت‌های ووشو رده‌های سنی آسیا با کسب یک مدال برنز دیگر برای تیم ملی کشورمان آغاز شد.

در ادامه مسابقات ووشو قهرمانی آسیا در بخش تالو فرشید اسدیان که در روز نخست این رقابت‌ها یک مدال برنز کسب کرده بود در فرم "تای جی جین" با ثبت امتیاز 74/8 عنوان سوم را تصاحب کرد و مدال برنز را به گردن آویخت. در این بخش نماینده ژاپن با 9 امتیاز مدال طلا را بدست آورد و ووشوکاری از هنگ کنگ با امتیاز 80/8 دوم شد.

امروز صبح سه عضو تیم تالو کشورمان برای اجرای فرم به روی تالو فیلد رفتند که هیچ کدام موفق به کسب مدال نشدند. طاهر قاسمی در "فرم نان دائو" نوجوانان با امتیاز70/8 ششم شد. در این بخش اندونزی، ویتنام و کره جنوبی مدال‌های طلا، نقره و برنز را کسب کردند.

رحیم موسوی در فرم "نان دائو" نونهالان با امتیاز 47/8 پنجم شد. در این بخش هم مدال‌های طلا ، نقره و برنز به تالوکارانی از کره جنوبی، میانمار و چین تایپه رسید.

همچنین در فرم "دائو شو" بانوان زهرا نوروزی با امتیاز 38/8 در مکان پنجم ایستاد. در این فرم هم ووشوکارانی از هنگ کنگ، سنگاپور و ژاپن اول تا سوم شدند.

پیش از این تیم ملی ووشو ایران توسط دهقان، عصمتی و موسوی  به سه مدال طلا و 7 برنز توسط عصمتی (دو مدال)، اسدیان ، سلطانی، ترکمن و سعیدی دست پیدا کرده است. این مسابقات امشب به پایان می رسد.

کد خبر 893291

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha