۲۰ تیر ۱۳۸۸، ۸:۴۰

بلوریان در گفتگو با مهر:

بازی در "رها" با دیگر نقش‌هایم تفاوت دارد

بازی در "رها" با دیگر نقش‌هایم تفاوت دارد

شیوا بلوریان تفاوت نقش خود را در "رها" یکی از دلایل حضور در این فیلم 90 دقیقه‌ای دانست که برایش جای کار داشت.

شیوا بلوریان درباره نقش خود در فیلم تلویزیونی "رها" به خبرنگار مهر گفت: در این فیلم نقش محوری را بازی می‌کنم که بعد از مطالعه فیلمنامه احساس کردم نقش جای کار دارد و جنس آن با دیگر نقش‌هایم تفاوت دارد. نقش هم تحرک دارد هم عاشقانه و عاطفی است.

وی در ادامه افزود: از سوی دیگر تاثیرگذاری نقش در قصه هم برایم اهمیت داشت، چون در طول قصه رها از سوی افرادی تحت تعقیب قرار می‌گیرد. در واقع رها از آن نقش‌ها است که بازیگر علاقمند به ایفای چنین نقشی است و این موقعیت برای من در فیلم "رها" فراهم شد.

بلوریان در نمایی از فیلم "رها"

فیلم تلویزیونی "رها" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بشیر آزادپور و بر مبنای فیلنامه الهه سلاح‌ورزی در تهران و کیش تصویربرداری شده و هم اکنون مراحل فنی را سپری می‌کند. رامتین خداپناهی، قاسم زارع، صدیقه کیانفر، اتابک نادری، مهناز غمخوار و علی جاودانی دیگر بازیگران این پروژه هستند.

داستان فیلم "رها" درباره رها مهندس ناظر یک پروژه ملی در جزیره کیش است. در حساس‌ترین مرحله تحقیقات، هم‌زمان با تلاش گروهی برای به‌دست آوردن اطلاعات، کل اطلاعات ناپدید می‌شوند و ...

عوامل این پروژه عبارتند از مدیر تصویربرداری: فرهاد کنعانی،‌ طراح لباس: کیوان ذوالفقاری، طراح صحنه و تدوین: ب. آزادپور، مدیر تولید: فریدون ساجدی،‌ برنامه‌ریز: طاهر احمدی، گریم: زهره سیه‌پوش، صدابردار: یاشار پاکروان، منشی صحنه: سارا رضایی، صداگذاری: رعنا سعادت‌نژاد و موسیقی متن: رضا خبیری.

کد خبر 908505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha