۲۴ مرداد ۱۳۸۸، ۸:۴۱

برترین‌های مسابقات بدمینتون المپیاد پیام نور معرفی شدند

برترین‌های مسابقات بدمینتون المپیاد پیام نور معرفی شدند

بیرجند - خبرگزاری مهر: برترین ‌های مسابقات بدمینتون دومین المپیاد ورزشی دانشگاه پیام نور معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر در بیرجند، این مسابقات جمعه شب در بخش تیمی پایان یافت و تیم‌های اصفهان، تهران و آذربایجان غربی مقام ‌های اول تا سوم را کسب کردند.

تیم اصفهان که متشکل شده از بهاره افشارپور، راضیه شرکت قناد، الهام شکیبا، لیلا مصلحی و نیلوفر نورسته بود با درخش خیره‌ کننده مقام اول مسابقات بدمینتون را از آن خود کرد و تیم تهران شامل طاهره زیبایی، زهرا باغدار، مریم قادری، مرمی حجت‌الاسلامی و شیما صادق‌زاده و آذربایجان غربی متشکل از نوشین مدرسی، لاوین پیروت‌پور، شادی قادر مامه، نسرین نگهبان و شبنم قادر مامه به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در مسابقات انفرادی آزاد بدمینتون نیره واحدی از مازندران، بهرا افشارپور از اصفهان به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند و معصومه حمزه‌لو از مرکزی و فائزه خدا کرمی از قم مشترکا مقام‌های سوم را کسب کردند.

همچنین سارا مجلسی از گیلان و سروه نظرگاهی از کردستان به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در مسابقات دوبل آزاد لیلا مصلحی و نیلوفر نورسنه از اصفهان، الهام شکیبا و راضیه شرکت قناد از اصفهان به ترتیب مقام ‌های اول و دوم را به دست آوردند و طاهره زیبایی و مریم قادری از تهران و منصوره بیرانوند و ساره خطیبی از لرستان به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

همچنین فاطمه ترابی و مژگان موسوی از قزوین و سمیه اسدی و الناز محمدی از زنجان به ترتیب مقام‌های چهارم و پنجم را کسب کردند.

کد خبر 929509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha