مشهد-خبرگزاری مهر: فرمانده تیپ پیاده ۳۷۷ لشگر پیروز ثامن الائمه خراسان گفت: این تیپ در زمان دفاع مقدس ۲۰۳۳ شهید، ۸۰۲۵ جانبازان و ۴۲۶۲ آزاده تقدیم انقلاب و اسلام كرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه امیرسرتیپ دوم مسعود تمیزی، در جلسه بررسی آمادگی رزمی تیپ۳۷۷ كه در محل لشكر ثامن الائمه مشهد مقدس برگزار شد گفت: برگزاری این جلسه مهم ترین دستاورد برای ما بود كه زیرا می توانیم عملكرد چند ساله خود را محك بزنیم و متوجه شویم كه در كجای شاخص قرار گرفته ایم.

فرمانده تیپ پیاده ۳۷۷ لشگر پیروز ثامن الائمه خراسان نخستین گام را در ارتش آموزش خواند و ادامه داد: باید ایرادات را برطرف كنیم و ماموریت های خودرا به نحو احسنت انجام داده تا بتوانیم رشد سریعتری در پیشرفت داشته باشیم كه تاكید ما در زمینه آموزش نیروی انسانی است.

وی افزود: با توجه به مناسبت هایی كه در سال وجود دارد، دیدارهایی را با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران خواهیم داشت همچنین تجلیل و قدردانی از سربازان نمونه، غبار روبی مزار شهدا و ایجاد مهمانسرا از جمله فعالیت های این لشگر است.

فرمانده تیپ پیاده ۳۷۷ لشگر پیروز ثامن الائمه به ایجا مهمانسرا ویژه سربازان اشاره كرد و گفت: یكی ازدلایل ایجاد این مهمانسرا جبران شدن بحث اقتصادی سربازان و پایوران بوده و علت بعدی، این بود كه مشكلات امنیتی كه ممكن است در زمینه حمل و نقل سربازان به مناطق حاشیه ایجاد شود كاهش یابد هرچند كه ما موظف به آن نبوده و این كار به دلیل كم شدن هزینه سربازان است.

امیرسرتیپ دوم تمیزی بیان  داشت: تیپ پیاده ۳۷۷ لشگر پیروز ثامن الائمه خراسان در زمان دفاع مقدس ۲۰۳۳ شهید، ۸۰۲۵ جانبازان و ۴۲۶۲ آزاده تقدیم انقلاب و اسلام كرده است.

 وی برگزاری جشنواره مالک اشتر در ماه گذشته را یكی از مهمترین اقدامات این تیپ خواند و افزود: در این راستا بخشی از هزینه‌ها آن مراسم را نیروی زمینی ارتش و بخش دیگر را خودمان پرداخت کردیم و در آن مراسم از کارکنان بر‌تر در حضور خانواده‌هایشان تقدیر به عمل آمد.

 

 

 
 

برچسب‌ها