با حكمي از سوي مدير عامل شركت ملي نفت ايران، محمد جواد عاصمي پور مجري سابق بورس نفت به عنوان قائم مقام مدير عامل شركت ملي نفت ايران انتخاب شد .

به گزارش خبرنگار اقتصادي مهر ، غلامحسين نوذري مدير عامل شركت ملي نفت ايران با صدور حكمي محمد جواد عاصمي پور را با حفظ سمت عضو هيات علمي دانشگاه صنعت نفت به عنوان قائم مقام مدير عامل شركت ملي نفت ايران در امور توليد و بهره برداري منصوب كرد .

نوذري در اين حكم از عاصمي پور خواسته است تا با هدايت ، هماهنگي و نظارت كلان بر برنامه ريزي و مديريت مخازن توليد نفت و گاز و حصول اطمينان از توليد صيانتي ، تهيه و اجراي برنامه هاي افزايش ضريب برداشت ، تدوين و اجراي برنامه هاي بلند، ميان و كوتاه مدت ، هدايت و هماهنگي بين مديران عامل شركت هاي بهره بردار و شركتهاي حفاري و به منظور اجراي به موقع و با كيفيت برنامه هاي توليد و رسيدگي به مشكلات و مشكلات عملياتي بر بر نحوه توليد نفت كشور مديريت كند .

براساس اين گزارش ، نظارت بر تهيه و ارايه گزارشات مستمر و به موقع از تحقق اهداف بهره برداري شركت‌ها و مديريت‌هاي ياد شده از ديگر مواردي است كه نوذري درحكم خود به مجري سابق بورس نفت خواستار شده است .

مدير عامل شركت ملي نفت ايران در اين نامه آورده است كه شركت‌هاي ملي نفت خيز جنوب ، نفت مناطق مركزي ، فلات قاره ايران ، شركت نفت خزر ، شركت ملي حفاري ايران ، مديريت نظارت بر توليد و حفاري شمال از اين پس نيز تحت نظارت عاصمي پور خواهد بود .

گفتني است، محمد جواد عاصمي پور پيش از اين مدير عامل شركت نفت خيز در زمان جنگ ، معاون وزارت نفت در پدافند و بازسازي تاسيسات نفتي ، مديرعامل شركت ملي حفاري و مديرعامل سازمان غله كشور و... بوده است .