ساری - جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران از برگزاری رزمایش مدافعان سلامت استان در شهرستان ساری خبر داد و گفت: این رزمایش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار می شود.

سرهنگ بهرام سبک ملک در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رزمایش مدافعان سلامت با اعلام رمز سراسری توسط سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روزهای ششم و هفتم فروردین در مراکز استان‌های کشور از جمله ساری برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران با اشاره به اینکه رزمایش مدافعان سلامت در استان مازندران توسط لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: رزمایش مدافعان سلامت با هدف خدمت به مردم در مقابله با ویروس کرونا به صورت جامع و تکمیلی از ساعت ۸ صبح ۶ فروردین با بکارگیری افراد متخصص و امکانات گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه، پادگان المهدی (عج) بابل و با نظارت و دستور قرارگاه غدیر شمال و سپاه کربلا مازندران در شهرستان ساری و به ویژه مرکز شهر انجام خواهد شد.

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران با تاکید به این مطلب که هدف از برگزاری رزمایش مدافعان سلامت، سم زدایی و ضدعفونی کردن خیابان‌ها، بیمارستان‌ها و امکان پر تجمع شهرستان ساری است، یادآور شد: لشکر همیشه پیروز و قدرتمند ۲۵ کربلا مازندران برای اینکه بتواند زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کند با ۴ دستگاه آمبولانس از بهداری رزمی لشکر برای خدمت رسانی به مردم، شناسایی بیماران مبتلا به کرونا و اعزام مبتلایان به بیمارستان جهت درمان اقدام خواهد کرد.

وی وی افزود: در رزمایش مدافعان سلامت استان مازندران اقدام به توزیع بسته‌های حمایتی اقلام بهداشتی که شامل مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش می‌باشد با همکاری و هماهنگی سپاه کربلا مازندران در بین مردم شهرستان ساری خواهیم کرد.