۴ دی ۱۳۸۸، ۱۵:۵۴

تیم فوتسال بانوان تجارتخانه جنوب هرمزگان از سد سرخپوشان گرگان گذشت

بندرعباس - خبرگزاری مهر: تیم فوتسال تجارتخانه جنوب هرمزگان با 6 گل تیم سرخپوشان گرگان را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در بندرعباس، ظهر جمعه از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تیم فوتسال تجارتخانه جنوب هرمزگان پس از تساوی دربی خانگی هفته گذشته در مقابل آرش بندرعباس این هفته توانست با 6 گل در مقابل 2 گل سرخپوشان گرگان همچنان صدرنشینی خود را حفظ کند.

تجارتخانه جنوب هرمزگان در حالی در این بازی به میدان می رفت که حریفش هفته گذشته تیم صنعت نفت آبادان را با 10 گل شکست داده بود و برای آنکه از کورس قهرمانی و صعود از گروه دو عقب نماند باید سرخپوشان گرگانی را شکست می داد.

در این بازی لیلا اقبالی 2 گل، سپیده زرین راد 3 گل و فرشته کریمی یک گل برای تجارتخانه جنوب هرمزگان و مری رحیم 2 گل را برای سرخپوشان گرگان به ثمر رساند تا تیم تجارخانه چنوب با پیروزی 6 بر 2 با 13 امتیاز همچنان صدرنشینی خود را در گروه دو حفظ کند.

سرمربی تیم تجارتخانه جنوب پس از پیروزی در مقابل سرخپوشان گرگان در گفتگو با خبرنگار مهر در بندرعباس گفت: داوری بازی امروز بر خلاف هفته های گذشته کمترین اشتباه را داشت و بازیکنان ما توانستند بدور از هرگونه مشکلی یک بازی زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش بگذارند.

شهرزاد مظفر بیان کرد: تیم تجارتخانه جنوب یکی از تیمهای خوب لیگ به حساب می آید که همه ساله به عنوان مدعی قهرمانی در فوتسال بانوان مطرح بوده است به همین دلیل تیم هایی که در مقابل ما بازی می کنند از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

مظفر اظهار داشت: چهره واقعی و تهاجمی تجارتخانه جنوب در نیم فصل دوم دیده خواهد شد چراکه بیشتر بازیکنان به تازگی به تیم ملحق شده اند و برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز داریم.

تیم تجارتخانه جنوب تا کنون در سالهای 85 و 86 دو عنوان قهرمانی و در سال 87 عنوان نائب قهرمانی لیگ فوتسال بانوان ایران را کسب کرده است.  

کد خبر 1006453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha