۲۶ دی ۱۳۸۸، ۱۴:۳۶

حجت الاسلام گلپایگانی:

حج نقش ممتازی در انتقال پیام نظام به جهان دارد

حج نقش ممتازی در انتقال پیام نظام به جهان دارد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: حج نقش ممتازی در انتقال پیام نظام و انقلاب اسلامی به جهان دارد و مدیریت بعثه به خوبی و به رغم محدودیتهای فراوان و شرایط حساس توانسته در این زمینه به فعالیت بپردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: این مراسم تودیع و معارفه نیست بلکه جابجایی سنگری با سنگر دیگر است.

وی تاکید کرد: آقای ری شهری یکی از چهره های برجسته و ممتاز است. جدیت در امر تحصیل و تذهیب، تقوا و خداترسی از جمله خصوصیات حجت الاسلام ری شهری است که از همان دوران مدرسه در وی مشاهده می شد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: وی دارای تحقیقاتی درباره اهل بیت(ع) است و طی این سالها هم به فعالیتهای تحقیقاتی پرداخته و هم به کارهای اجرایی و از این پس تولیت آستانه حضرت عبدالعظیم حتی بهتر از گذشته توسط وی انجام خواهد شد.

محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه یقین دارم همان سیاستها و تدابیری که آقای ری شهری طی 20 سال اجرا کردند آقای قاضی عسگر اجرایی خواهند کرد افزود: حج نقش ممتازی در انتقال پیام نظام و انقلاب اسلامی به جهان دارد و مدیریت بعثه به خوبی و به رغم محدودیتهای فراوان و شرایط حساس توانسته در این زمینه به فعالیت بپردازد.

به گفته وی امروز راه روشن است و در فتنه هوا غبارآلود می شود و در این میان کسی نمی تواند راه را تشخیص دهد. الان معیار ما همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند قانون است.

وی تاکید کرد: بر اساس فرمایشات رهبری قانون باید حاکم باشد و اعمال، گفتار و نوشته افراد را باید با قانون معیار بزنید و اگر این گونه عمل شود همه چیز درست می شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مورد انتصاب حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر به عنوان نماینده جدید رهبری در حج و زیارت افزود: ایشان در طول 20 سال مسئولیت آقای ری شهری در این عرصه یاری صدوق،‌ علاقمند و همکاری جدی بودند و  تجربیات طولانی دارند که انشاء الله این همکاری را ادامه خواهند داد. 

کد خبر 1018072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha