۲۲ اسفند ۱۳۸۸، ۱۰:۴۸

حجاب آمل در لیگ برتر والیبال بانوان کشور سوم شد

حجاب آمل در لیگ برتر والیبال بانوان کشور سوم شد

ساری - خبرگزاری مهر : تیم حجاب آمل با برتری برابر شهرداری بندرعباس به مقام سومی رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته بیست و دوم وپایانی رقابتهای لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور تیم حجاب آمل میزبان شهرداری بندرعباس بود و در پایان حریف خود را سه بر صفر شکست داد.

 این دیدار جمعه شب در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار و طی آن تیم حجاب آمل در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21 ، 25 بر 17 و 25 بر 14 تیم شهرداری بندرعباس را مغلوب کرد.
 
تیم حجاب آمل با این پیروزی با کسب 40 امتیاز و قرار گرفتن در مکان سوم لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور به کار خود در این رقابت ها پایان داد.
 
تیم حجاب در بازی های این فصل در مجموع 18مسابقه برابر حریفان خود پیروز شد و در چهار دیدار نیز در این فصل مغلوب حریفان خود شد.
 
لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور در فصل جاری با حضور 12 تیم برگزار و تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس قهرمان و نائب قهرمان شدند.
 
تیم حجاب آمل تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور بود که نخستین فصل حضور خود در این رقابت ها را تجربه کرد.

 
کد خبر 1050435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha