۲۴ اسفند ۱۳۸۸، ۱۳:۲۳

سارقان طلافروشی فردیس کرج به زودی دستگیر می شوند

سارقان طلافروشی فردیس کرج به زودی دستگیر می شوند

استان تهران - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و انتظامی استانداری تهران از دستگیری سارقان طلافروشی فردیس کرج در آینده ای نزدیک خبر داد.

صفرعلی براتلو در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر در ورامین گفت: اقدامات و تدابیر انجام شده جهت دستگیری هرچه سریعتر این مجرمان مسلح به مراحل پایانی خود نزدیک شده است.

وی افزود: صبح روز شنبه در جلسه مشترک مسئولان امنیتی استان تهران و کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، این مسئله بررسی شد.

معاون امنیتی استاندار تهران خاطرنشان کرد: در سرقت مسلحانه نظرآباد کرج نیز همین تدابیر و سرعت عمل نیروی انتظامی و امنیتی، باعث به دام افتادن سارقان شد.

وی هدف استانداری را ایجاد نظم و آرامش در استان تهران دانست و افزود: برخی مشکلات ساختاری حاکم بر استان باید حل شود تا مردم احساس آرامش و امنیت کنند.

مشکلات ساختاری فردیس باید حل شود

معاون انتظامی استانداری تهران تأکید کرد: در فردیس کرج مشکلات ساختاری وجود دارد که هرچه سریعتر باید حل شود.

وی افزود: این منطقه حدود 400 هزار نفر جمعیت دارد و تنها یک پاسگاه اجاره ای در آن وجود دارد که نشان از کمبودهای این منطقه است.

براتلو در پایان ابراز امیدواری کرد: مردم فردیس، نظرآباد و سراسر استان، نباید دیگر شاهد چنین سرقتهایی باشند و مشکلات ساختاری برخی مناطق استان نیز با همدلی و همکاری تمام مسئولان استان باید به سرعت و با دقت حل شود.

کد خبر 1051806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha