۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۱۱:۰۷

تجلیل استاندار آذربایجان شرقی از معلم دوران ابتدایی خود

تجلیل استاندار آذربایجان شرقی از معلم دوران ابتدایی خود

تبریز - خبرگزاری مهر: استاندار آذربایجان شرقی همزمان با روز معلم در اقدامی نمادین از یکی از معلمان دوران ابتدایی خود تجلیل کرد.

 به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، احمد علیرضا بیگی شامگاه یکشنبه در جریان مراسم تجلیل از معلمان نمونه آذربایجان شرقی از خانم "فاطمه منصور" به عنوان یکی از معلمان دوران ابتدایی خود که به همین منظور از ارومیه به تبریز آمده بود، تجلیل کرد.

علیرضا بیگی در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام شهید مطهری گفت: شهید مطهری در اوج خفقان، شغل معلمی را انتخاب و با حضور در حوزه و دانشگاه بسیاری از توطئه نابکاران را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه جریان های لیبرالیستی و سوسیالیستی، روشنفکران وقت را تحت تاثیر قرار داده بود، تصریح کرد: با وجود همه اختلافاتی که لیبرالیسم و سوسیالیسم داشتند اما در قیچی کردن مذهب و دیانت با همدیگر مشترک بودند.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: شهید مطهری در همین فضا شاگردانی تربیت کرد که قابلیت های خود را در جریان انقلاب اسلامی و دفاع از دستاوردهای آن در هشت سال دفاع مقدس به خوبی به منصه ظهور رساندند.

بیگی با بیان اینکه اکنون ایران به برکت وجود شاگردانی از این جنس به جایگاهی رسیده که در جهان منشا اثر است، افزود: در این بین همدلی و همراهی آحاد مختلف مردم برای رسیدن به قله های تعالی و تداوم باشکوه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ضرورت دارد.

استاندار آذربایجان شرقی موفقیت های دانشمندان جوان ایرانی در عرصه های مختلف به ویژه حوزه علم و فناوری و ورزش را خیره کننده توصیف کرد و گفت: در سال همت و کار مضاعف باید توانمندی های بالقوه موجود با تلاش بیش از گذشته شکوفا شود.

کد خبر 1075591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha