۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۱۵:۲۶

نبود خوابگاه دلیل اصلی مظلوم واقع شدن ورزش بانوان در شهرستانهای زنجان است

زنجان - خبرگزاری مهر: مدیرکل تربیت بدنی استان زنجان نبود خوابگاه در شهرستانهای استان را دلیل اصلی مظلوم واقع شدن ورزش بانوان برای میزبانی از سایر استانها دانست و گفت: مشاورین بانوان فرمانداری های استان باید زمینه رشد ورزش بانوان را در شهرستان های تابعه استان فراهم آورند.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، ایرج رحمانی ظهر دوشنبه در اولین جلسه کمیته ورزش و سلامت استان در حوزه بانوان افزود: اگر به قشر بانوان به عنوان طیف عظیمی از جامعه توجه نشود، شاهد وارد شدن لطمات جبران ناپذیر در درازمدت خواهیم بود و باید برای تحکیم بنیان خانواده ها به بانوان در همه زمینه ها بهاء دهیم.

وی از آموزش و پرورش به عنوان خواستگاه ورزش نام برد و ادامه داد: باید از ظرفیتهای بالای آموزش و پرورش در حوزه ورزش استفاده بهینه شود.
 
همچنین مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان گفت: باید زمینه فعال کردن 30 سالن ورزشی غیرفعال در سطح روستاهای استان فراهم شود.
 
نسرین صفری با بیان اینکه با همت و کار مضاعف می توان در ورزش بانوان کارهای بزرگی انجام داد، خاطرنشان کرد: امیدواریم بحث مشکل خوابگاه سالن های ورزشی بانوان در شهرستانها در سفر سوم هیئت دولت به استان رفع شود.
 
فرماندار شهرستان ابهر بر تشکیل هیئت بازرسی به منظور نظارت بر ورزش بانوان تاکید کرد و گفت: این هیئت بازرسی باید با یک برنامه زمان بندی شده نسبت به فعالیتهای ورزشی بانوان نظارت داشته باشد.
 
علی یوسفی به لزوم توجه بر ورزش بانوان اشاره کرد و افزود: اگر نظارت بر نحوه فعالیتهای ورزشی بانوان به طور منظم صورت گیرد در آینده ای نه چندان دور شاهد توسعه ورزش بانوان که ارتباط تنگاتنگ با سلامت جامعه دارد خواهیم بود.
 
وی در خصوص مشکلات ورزش بانوان در بخش سخت افزاری ادامه داد: به دلیل تخصیص اعتبارات محدود در این زمینه
هنوز در بحث احداث سالنهای ورزشی ویژه بانوان، مشکلات سابق رفع نشده است.
کد خبر 1075923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha