۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۱۳:۰۸

رامبد جوان، صابر ابر و هنگامه قاضیانی با "کالیگولا" به صحنه می‌روند

رامبد جوان، صابر ابر  و هنگامه قاضیانی با "کالیگولا" به صحنه می‌روند

نمایش "کالیگولا" به کارگردانی همایون غنی‌زاده با تغییراتی در گروه بازیگری نمایش نسبت به اجرا در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از هشتم خرداد در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش "کالیگولا" روایتگر زندگی و واقعیت‌هایی است که در رابطه با کالیگولا نقل شده است. همایون غنی‌زاده این نمایش را در بخش میهمان بین‌الملل بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه برد و طبق برنامه اعلام شده قرار است "کالیگولا" را از هشتم خرداد ساعت 20 در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر در قالب اجرای عمومی به صحنه ببرد.

رامبد جوان، صابر ابر، رامین سیاردشتی، سعید چنگیزیان، محسن حسینی، فرزین صابونی، رضا بهبودی، مهدی کوشکی، هنگامه قاضیانی، داریوش موفق و حمیدرضا میرلطفی بازیگران نمایش "کالیگولا" هستند. پیش از این و در اجرای جشنواره نمایش سیامک صفری به عنوان یکی از بازیگران اثر بود که به دلیل حضور در پروژه‌های همزمان نمی‌تواند در اجرای عمومی نمایش "کالیگولا" گروه را همراهی کند.

پویا منشی‌زاده دستیار کارگردان از دیگر عوامل نمایش "کالیگولا" است. همایون غنی‌زاده سال 88 نمایش "آگاممنون" را با حضور جواد نمکی در سالن شماره دو تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برد.

کد خبر 1081679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha