۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۹:۴۶

شیوا بلوریان:

بخش‌هایی از مجموعه "محله تهرونی‌ها" شتابزده است

بخش‌هایی از  مجموعه "محله تهرونی‌ها" شتابزده است

شیوا بلوریان، بازیگر نقش "گلبرگ" در مجموعه "محله تهرونی‌ها" معتقد است برخی صحنه‌های این سریال شتابزده ضبط شده و بعضی طنزهای موقعیت جای پرداخت بیشتری داشتند.

شیوا بلوریان، بازیگر نقش گلبرگ در مجموعه "محله تهرونی‌ها" درباره پذیرفتن بازی در این سریال که برای مخاطب جذابیت زیادی ندارد، به خبرنگار مهر گفت: هر بازیگری برای پذیرفتن و نپذیرفتن هر نقش دلایلی دارد. من هم برای بازی در مجموعه "محله تهرونی ها"  دلیل داشتم. مدت‌ها بود نقش‌هایی که در تله فیلم‌ها و مجموعه‌ها بازی کرده بودم به شدت عاطفی ، حسی و به لحاظ دراماتیک پیچیده بود( مثل سریال شب هزارو یکم) و از آنجایی که هر بازیگر علاقمند است خودش را برای ایفای نقش‌های مختلف محک بزند، دوست داشتم نقشی متفاوت با سایر کاراکترهایی که تاکنون بازی کرده ام را تجربه کنم و از کلیشه شدن در نقشهای مشابه فاصله بگیرم. همچنین دیگر نقش‌هایم در سریال‌های آماده پخشی که دارم با نقشم در این سریال خیلی متفاوت است.
 
وی در ادامه افزود: شخصیت "گلبرگ" که فردی کارگردان و تحصیل کرده بود، برایم جذابیت‌هایی داشت. وقتی کار را شروع کردیم فقط چند قسمت از فیلمنامه آماده بود تا اواخر تصویربرداری هر روز متن جدید به دست ما می‌رسید. من فوق لیسانس تئاتر هستم .خاصیت تئاتر مواجهه خلاقانه هرروز با نقش و  اتفاقات پیش بینی نشده در هنگام اجرای نمایش است.  همین که  اواخر کار، نمی‌توانستم پیش بینی کنم که قرار است امروز گلبرگ در چه موقعیتی قرار گیرد برایم سرشار از لذت بود. وقتی متن جدید می‌رسید با شور و شوق آن را می‌خواندم.
 
این بازیگر در پاسخ به این سئوال که فکر نمی‌کنید مجموعه "محله تهرونی‌ها" حرفی برای مخاطب ندارد، توضیح داد: به هر حال سلیقه در نظر دادن در مورد هر اثر هنری  مطرح است. قبول کنید هر برنامه ضعیف یا قوی مخاطبان خودش را دارد. به هر حال این برنامه هم علاقمندها و منتقدین خاص خودش را دارد.نظر هر دو محترم و قابل تامل است.
 
بلوریان درباره بازی در کنار بازیگرانی چون رامین ناصر نصیر و ... گفت: در پروژه‌های قبلی‌ام پیش آمده بود که با ناصیرنصیر بازی داشته باشم. در مجموع بازی در کنار بازیگرانی چون او، محسن قاضی مرادی ، امیر غفارمنش  و ... دوست داشتنی بود، چرا که هر کدام توانمندی خاص خود را در عرصه بازیگری دارند. بازیگرانی هستند که در طی سالها استعدادها و قدرت بازیگری خود را اثبات کرده‌اند.
 
وی درباره اینکه به روز رساندن متن در مجموعه "محله تهرونی‌ها" شما را برای ایفای نقش با مشکل رو به رو نکرد، گفت: من همیشه از پذیرفتن بازی در مجموعه‌ای که فیلمنامه آن کامل نباشد، اجتناب داشتم. وقتی پیشنهاد بازی در مجموعه "محله تهرونی‌ها" هم به من شد تنها چند قسمت فیلمنامه آماده بود. تلاش کردم با خوش بینی  با موضوع بر خورد کنم، گروه نویسندگان به سرپرستی لاله صبوری انعطاف خوبی داشتند. گاهی برخی مواقع موارد کوچکی را که در متن نبود به نقش اضافه می کردیم و با همراهی انها روبرو می شدیم. البته از راهنمایی‌های آقای فولادی ناظر کیفی سریال هم استفاده می‌کردیم.

این بازیگر در پایان افزود: برخی مواقع که مجموعه "محله تهرونی‌ها" را می‌بینم احساس می کنم قسمت‌هایی از آن شتابزده ضبط شده است یا طنزهای موقعیت، جای پرداخت بیشتری داشته است .به هر حال خوشحالم که این سریال توانسته مخاطب خاص خود را پیدا کند.

شیوا بلوریان مجموعه‌های "ستاره های سربی" و "ضربان"، تله فیلم های "رها" و "روزهای به یادماندنی" و تله تئاتر "دروازه ساعات" را آماده پخش از تلویزیون دارد.
کد خبر 1083041

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha