۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۱۷:۳۲

تاسیسات آب و فاضلاب استان مرکزی 70 میلیارد تومان ارزش دارد

تاسیسات آب و فاضلاب استان مرکزی 70 میلیارد تومان ارزش دارد

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی گفت: ارزش تاسیسات این شرکت در استان مرکزی 70 میلیارد تومان است که برای حفظ و نگهداری از این تاسیسات به اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر در اراک، عبدالرضا خلیلی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: این شرکت در سال جاری چهار محور توسعه ای را برای خود تعریف کرده است که توسعه نیروی انسانی در ارائه خدمات به مشترکین این شرکت در دستور کار قرار دادرد.

وی اضافه کرد: روانکاری در اجرای برنامه های شرکت یکی از اولویت های کاری در سال جاری است چرا که در گذشته اجرای امور به صورت ساده به انجام نمی رسید که در راستای ساده کردن امور تلاش شده است از نیروهای متخصص در شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی استفاده شود.

خلیلی با بیان اینکه ارائه خدمات به مشترکان این شرکت در شهر اراک نیازمند توسعه و شتاب بیشتری است، بیان داشت: قراردادهای کاری مناسبی با شرکت های پیمانکار در استان مرکزی برای افزایش سرعت خدمات به مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان منعقد شده است که تلاش می شود با استفاده ازتوان آنها زمینه برای افزایش خدمات قابل ارائه به مشترکین در این شهر فراهم شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی خاطرنشان کرد: این شرکت در سطح استان مرکزی بر اساس شاخص های تعریف شده توانسته است تا 75 درصد از این شاخص ها را برآورده کند که در این بخش از وضعیت مناسبی در کشور برخوردار هستیم.

وی گفت: در سه سال آینده با استفاده از نیروهای متخصص در این شرکت شبکه آب و فاضلااب در استان مرکزی ساماندهی خواهد شد و اهداف توسعه ای این شرکت محقق می شود.

هم اینک 250 پیمانکار بخش خصوصی با شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی همکاری دارند که 90 درصد آنان را پیمانکاران بومی تشکیل می دهند.

کد خبر 1085325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha