۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۱۹:۳۴

غلامرضا اسداللهی:

اجلاس گروه 15 گام مهم در اعتمادسازی فعالیتهای صلح آمیز هسته ای است

اجلاس گروه 15 گام مهم در اعتمادسازی فعالیتهای صلح آمیز هسته ای است

مشهد - خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اجلاس گروه 15 بلندترین گام جمهوری اسلامی در جهت اعتمادسازی بین المللی و اثبات حقانیت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، غلامرضا اسداللهی عصر سه شنبه در مجمع نمایندگان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: فضای ایجاد شده ناشی از برگزاری این اجلاس برای جمهوری اسلامی بسیار مطلوب است و به طرز معناداری تاثیرگذاری و حقانیت جمهوری اسلامی را بار دیگر به جهانیان و کشورهای غربی یادآور شده است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیانیه اجلاس گام مهمی برای اعتمادسازی نسبت به فعالیت صلح آمیز هسته ای و تاکید مجددی بر حسن نیت ایران است به طوری که اغلب کشورهای غربی این بیانیه را در مرحله نخست مثبت ارزیابی کردند.

نماینده تربت جام با اشاره به اینکه شاید برخی کشورها از مواضع خصمانه خود برنگردند، تصریح کرد: اما برگزاری اجلاس گروه 15 و صدور بیانیه پایانی این اجلاس توپ را به زمین کشورهای غربی انداخت و ایران را به طور کامل از کلیه تبلیغات منفی انجام شده در عرصه بین المللی مبرا کرد.

وی اذعان داشت: اعتمادسازی مورد نیاز از سوی ایران انجام شده و حال نوبت اعتمادسازی کشورهای غربی در عرصه جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون نوبت کشورهای غربی است که در صورت وجود حسن نیت در برخوردهایشان به دور از هرگونه برخورد سیاسی با فعالیت هسته ای صلح آمیز ایران در جهت حل و فصل موضوع گام بردارند.

کد خبر 1085362

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha