۲۲ خرداد ۱۳۸۹، ۱۷:۳۳

زیر نظر کمیته پزشکی فدراسیون؛

50 افسر کنترل دوپینگ با ماموریت های خود آشنا شدند

50 افسر کنترل دوپینگ با ماموریت های خود آشنا شدند

همایش آشنایی افسران کنترل دوپینگ مسابقات لیگ فوتبال با تازه ترین اطلاعات، قوانین و آئین نامه های مبارزه با دوپینگ در آکادمی فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این همایش با هدف بحث و بررسی و انتقال تجارب فصل گذشته در امر مبارزه با دوپینگ، اعلام تغییرات آیین نامه سال 2010 و آشنایی افسران دوپینگ با آخرین اطلاعات آئین نامه مبارزه با دوپینگ روز پنجشنبه افتتاح و به مدت یک روز ادامه داشت.

در این همایش 50 افسر و همکار در امر مبارزه با دوپینگ با مراحل مبارزه با دوپینگ، حیطه وظایف و اختیارات آشنا شدند همچنین ماموریت افسران کنترل دوپینگ در قالب سناریو به مرحله اجرا درآمد و حاضرین تجارب خود را در لیگ فصل گذشته به دیگر همکاران منتقل کردند.

احمد هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش ، اظهار داشت: امیدوارم اینگونه کلاسهای آموزشی در حیطه دوپینگ به ارتقاء سطح علمی عملکرد افسران دوپینگ کمک کند.

رئیس کمیته پزشکی همچنین درخصوص همایش فیزیوتراپ های لیگ برتر که قرار بود روز دوشنبه هفته جاری برگزار شود گفت: این همایش بدلیل نامناسب بودن زمان برگزاری به مقطع دیگری موکول شد که زمان آم متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی یادآورشد: نشست کمیته های پزشکی هیئت های فوتبال سراسرکشور روز 31 خرداد ماه درمحل آکادمی فوتبال برگزار می‌شود. 

کد خبر 1099484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha