۲۹ خرداد ۱۳۸۹، ۱۴:۳۱

نخستین همایش ملی امنیت در شهرهای ساحلی برگزار می‌شود

بندرعباس - خبرگزاری مهر: نخستین همایش ملی امنیت در شهرهای ساحلی هرمزگان به میزبانی دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی هرمزگان آذرماه سال جاری در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در بندرعباس، این همایش که با مشارکت دانشگاه ‌ها و دستگاه ‌های اجرایی استان برگزار می‌شود، بررسی موضوعات در سه محور "جرائم در زیست بوم شهرهای ساحلی"، "امنیت اجتماعی در شهرهای ساحلی" و "امنیت اقتصادی در شهرهای ساحلی" است.

آشنایی با مبانی نظری منیت در شهرهای ساحلی، شناسایی عوامل تولید ناامنی اجتماعی و ارائه راهکارهای علمی در از بین بردن آنها در شهرهای ساحلی، شناسایی چالشها و تهدیدات امنیتی کشورهای شهرهای ساحلی و تبادل اطلاعات و تولید یافته‌های علمی لازم مدیران امنیتی و اجرایی شهرهای ساحلی بخشی از اهداف این همایش به شمار می‌رود.

همایش با مشارکت درون سازمانی سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا، فرماندهی مرزبانی ناجا و دفاتر استانهای تحقیقات کاربردی استان‌های بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، گلستان، گیلان و مازندران و همچنین مشارکت برون سازمانی دانشگاه‌ های هرمزگان، پیام نور، آزاد اسلامی، جهاد دانشگاهی و صدا و سیمای مرکز خلیج ‌فارس، ارشاد اسلامی، استانداری و سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان هشتم آذرماه 89 برگزار می‌شود.
 

کد خبر 1103297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha