۳۰ خرداد ۱۳۸۹، ۱۰:۳۶

درمقاله ای در ساندی تلگراف؛

کامرون برای اداره جنگ افغانستان دست به دامان مردم انگلیس شد

کامرون برای اداره جنگ افغانستان دست به دامان مردم انگلیس شد

نخست وزیر انگلیس در یاداشتی برای هفته نامه ساندی تلگراف از مردم کشورش خواست تا حمایتهای همه جانبه خود از ارتش بریتانیا را افزایش دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، "دیوید کامرون" در یاداشت خود می نویسد : این وظیفه ملت است که حمایتهای خود از ارتش را افزایش دهند و فقط وظیفه دولت نیست که از عملیاتهای ارتش حمایت کند، زیرا تمام مردم انگلیس در برابر ارتش مسئول هستند.

وی در یاداشت خود با اشاره به جنگ افغانستان از مردم انگلیس می خواهد تا از نظامیان انگلیسی حاضر در این جنگ و خانواده های آنها حمایت کنند.

نخست وزیر انگلیس این یاداشت را یک هفته پس از بازگشت از افغانستان به ساندی تلگراف داده و این در حالی است که برخی گزارشها حکایت از افزایش شمار تلفات نظامیان انگلیسی در افغانستان و پیشی گرفتن آن از تلفات ارتش آمریکا در این جنگ دارد.

کامرون در حالی این یاداشت را در هفته نامه ساندی تلگراف منتشر کرده که دولت انگلیس در اندیشه اصلاح سیاستهای نظامی خود و بازنگری در بودجه های دفاعی است.  

بر همین اساس بازنگری دولت جدید انگلیس در توافقنامه های نظامی و تسلیحاتی صورت گرفته در زمان نخست وزبری "گوردون بروان"، نگرانی شدید شرکتهای تسلیحاتی طرف قرارداد را به دنبال داشته است.

دولت انگلیس با بررسی توافقات نظامی و تسلیحاتی انجام شده در زمان دولت پیشین تصمیم به بازنگری کلی در آنها گرفته است.

تحلیلگران با اشاره به بازنگری دولت جدید انگلیس در توافقات نظامی و قراردادهای تسلیحاتی گذشته، ارزش این قراردادها را بیش از 15 میلیارد پوند بر آورد می کنند.
کد خبر 1103774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha