۳۰ خرداد ۱۳۸۹، ۱۵:۵۸

نعمت اللهی:

تمام نهادهای استان بوشهر خود را متولی اوقات فراغت جوانان بدانند

تمام نهادهای استان بوشهر خود را متولی اوقات فراغت جوانان بدانند

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: جهت توانمندسازی و هدفمند کردن اوقات فراغت جوانان نه تنها دستگاههای ذیربط بلکه تمامی دستگاههای و نهادهای دولتی و خصوصی استان بوشهر خود را متولی اوقات فراغت جوانان بدانند.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، حجت الاسلام علی نعمت اللهی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاحیه فرهنگی جوان بوستانهای معرفت و کودکان و نوجوانان افزود: برنامه ریزی، بهینه سازی و هدفمند ارائه کردن اوقات فراغت جوانان نیازمند مشارکت همگانی تمامی نهادهای و دستگاههای استان است و این که بگویم یک یا چند دستگاه متولی این امر مهم هستند، صحیح نیست.

وی اظهار داشت: مبحث اوقات فراغت به عنوان مقوله ای تأثیرگذار در زندگی افراد جامعه مطرح است و تفاوت در نگرشها، متغیرهای اجتماعی، اقتصادی و مدیریتی نقش کلیدی و مؤثری در پر کردن اوقات فراغت دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به پدیده های ماهواره و اینترنت اشاره کرد و گفت: نباید اجازه دهیم دشمن اوقات فراغت جوانان کشورمان را با تجهیزات نوین و پوچی همچون اینترنت و ماهواره پر کند و به دنبال هدف خود که سست کردن اعتقادات جوان ایرانی است، دست یابد.

نعمت اللهی بر لزوم ارتباط مداوم و مستمر با هسته های فرهنگی تأکید کرد و اظهار داشت: امیدواریم با تشکیل ستاد ساماندهی اوقات فراغت و استفاده از مربیان پایگاهها و رابطین فرهنگی زمینه مناسب برای استفاده بهینه جوانان از اوقات فراغت خود را فراهم کنیم.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دشمن هم به صورت فیزیکی و هم در عرصه تئوری و نظریه پردازی به میدان آمده است و با ایجاد شبهه در زمینه اصولی نظیر قرآن، ولایت فقیه و حجاب و عفاف باعث انحراف ذهن جوانان می شود.

حجت الاسلام ماشاءالله اسماعیلی نیا افزود: جهاد یعنی مقابله با دشمن فی سبیل الله و امروز حسینیه ها و مساجد دانشگاه اسلام شناسی باید مهد بصیرت شده و به مبارزه در برابر تحریفات، خرافات و هجمه های دشمن بپردازند. 

کد خبر 1103937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha