۳۱ خرداد ۱۳۸۹، ۱۲:۰۲

تنها 115 کیلومتر از راه های گلستان به سیستم روشنایی مجهز هستند

گرگان - خبرگزاری مهر: معاون راهداری راه و ترابری گلستان گفت: در حال حاضر 115 کیلومتر از مجموع بیش از پنج هزار کیلومتر راه های استان مجهز به سیستم روشنایی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، عادل مصدقی پیش از ظهر دوشنبه در شورای راهداری استان افزود: به منظور کاهش حوادث جاده ای و ایجاد دید کافی برای رانندگان عبوری و افزایش ضریب ایمنی چهار محور ارتباطی در استان به سیستم روشنایی مجهز می شوند.

وی با اعلام این که برای این اقدام اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی هزینه می شود گفت: این اقدام در راستای اصلاح نقاط پر حادثه استان صورت می گیرد.
 
وی ادامه داد: محور گنبد - مینودشت به طول 10 کیلومتر، سه راهی کلاله در محور جنگل گلستان، سه راهی سد وشمگیر و تقاطع سیمین شهر در محور بندرترکمن - آق قلا پروژه های در دست اجراست.
 
معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان گلستان از پاسخگویی سریع به ارباب رجوع در راه و ترابری گلستان خبر داد.
 
مصدقی افزود: به منظور افزایش سرعت پاسخ به استعلامات ارباب رجوع در زمینه های مختلف بخش راه و ترابری جلسه کمیته تأسیسات جانبی به دو روز در هفته افزایش یافت.
 
وی اظهار داشت:  این جلسات در گذشته یک بار در هفته برگزار می شد که باعث کندی در روند پاسخگویی به ارباب رجوع می شد.
 
وی از روسای ادارات شهرستانهای تابعه خواست تا با اطلاع رسانی و ارائه گزارش دقیق و به موقع از موضوعات مختلف راهداری و یا شروع و پایان پروژه ها به مراجع ذیصلاح در سرعت بخشیدن به کار کمک کنند.
کد خبر 1104602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha