۲۰ تیر ۱۳۸۹، ۱۶:۳۲

ارتباط بیشتر مسئولان با اصناف به امنیت و آرامش بیشتر بازار می انجامد

سنندج - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بازرگانی استان کردستان ارتباط و تعامل بیشتر مدیران دولتی با اصناف را باعث افزایش امنیت و آرامش در بازار عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، پیمان اسراری ظهر یکشنبه و در جشن عید مبعت که به همت اصناف و بازاریان سنندج و در مسجد والی این شهر برگزار گردید، اظهار داشت: افزایش ارتباط و تعامل بین مدیران ادارات و سازمانهای دولتی باعث افزایش امنیت و آرامش در بازار خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه همواره به ویژه در طول سالهای پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی اصناف و بازاریان به عنوان پیشگام در تمامی صحنه ها حضوری فعال و موثر داشته و حرکتهای این عزیزان در حوزه های مختلف برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهد شد.

رئیس سازمان بازرگانی استان کردستان با اشاره به لزوم افزایش ارتباط بین مدیران دولتی و اصناف و بازاریان، بیان داشت: تاثیر بازار و نقش اصناف در جامعه بسیار مهم است و برای ایجاد امنیت و آرامش لازم است که مدیران دولتی به ویژه مسئولان ارشد استان ارتباط جدی و گسترده تری با این قشر برقرار نمایند.

اسراری وضعیت کنونی بازار در استان کردستان با بسیار خوب عنوان کرد و افزود: بازاریان استان کردستان در طول چند سال اخیر و در تمامی مناسبتها مشارکتی گسترده داشته و امروز هم به مناسبت بعثت حضرت رسول (ص) این مراسم را به صورت خودجوش برگزار می نمایند که امیدواریم در آینده نیز شاهد برگزاری برنامه های بیشتر در این حوزه باشیم.

وی بهره گیری از آموزه های دینی در میان بازاریان و اصناف و را بسیار مهم خواند و یادآور شد: بهره گیری از آموزه های دین مبین اسلام که بر گرفته از آیات قرآن کریم و روایات اسلامی است می تواند در راستای سالم سازی هر چه بهتر بازار ما موثر باشد که محقق شدن این مهم به رضایت مشتری و در نتیجه افزایش دادستد می انجامد.

رئیس سازمان بازرگانی استان کردستان در پایان از برنامه ریزی برای حمایت از اصناف و بازاریان خبر داد و افزود: سازمان بازرگانی برای حمایت هر چه بیشتر از اصناف و با بهره گیری از حضور و نقش اتحادیه ها و انجمنهای صنفی برنامه های خاصی را در دستور کار قرار داده و طی سال جاری و سال آینده آنها را اجرا خواهد کرد.

در ادامه این مراسم که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان و جمعی از مسئولان و اصناف و بازاریان سنندج برگزار گردید، برنامه های مولودی خوانی و دف نوازی نیز اجرا گردید.

کد خبر 1115240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha