۲۵ مرداد ۱۳۸۹، ۱۳:۲۰

شهرداری به تنهایی قادر به ساماندهی سبزه میدان همدان نیست

شهرداری به تنهایی قادر به ساماندهی سبزه میدان همدان نیست

همدان - خبرگزاری مهر: مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: شهرداری به تنهایی قادر به ساماندهی سبزه میدان همدان نیست اما در راستای اجرایی شدن این امر تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، وحید علی ضمیر پیش از ظهر دوشنبه در امنیت غذایی همدان اظهار داشت: در سبزه میدان همدان برخی واحدها اجناس خود را در خارج از مغازه قرار می دهند که علاوه بر سد معبر مشکلات بهداشتی را در پی دارد.

علی ضمیر ادامه داد: معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان در راستای ساماندهی سبزه میدان از وضعیت فعلی این مکان بازدید کرده و در جلسه کارگروه ساماندهی این مکان قطعی شده است.

فرماندار همدان نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم توجه به در اختیار گذاردن غذای سالم در اختیار مردم اظهار داشت: هر یک از دستگاه‌ها باید پس از بررسی میزان توان خود به منظور اجرایی کردن مصوبات، در راستای عملیاتی کردن آن پیگیری کنند.

حسن قهرمانی مطلق با تاکید بر اینکه ساماندهی سبزه میدان همدان نیازمند کار گروهی است، اظهار داشت: در حال حاضر هشت هزار واحد صنفی فاقد پروانه در همدان وجود دارد که طبق مصوبات جلسات قبل باید هر چه سریع‌تر نسبت به پلمپ آن‌ها اقدام شود.

کد خبر 1134753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha