۱۶ شهریور ۱۳۸۹، ۱۱:۲۴

کارخانه در گفتگو با مهر:

در اوج تجربه‎ام اما تحت هر شرایطی مربیگری نمی‎کنم

در اوج تجربه‎ام اما تحت هر شرایطی مربیگری نمی‎کنم

مربی پیشین تیم والیبال جوانان و پیکان با اشاره به اینکه وضعیتش برای مربیگری در لیگ 8 مشخص نیست، گفت: به لحاظ تجربه در اوج هستم با این حال اصراری به کار در هر شرایط و با هر تیمی ندارم.

مصطفی کارخانه که سال نه چندان خوبی را با تیم پتروشیمی بندرامام در مسابقات لیگ برتر 88 پست سر گذاشت، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: فعلا هیچ قصد و نیتی برای مربیگری ندارم و استراحت در کنار به روز کردن اطلاعاتم را به هر کاری ترجیح می‌دهم.

وی تصریح کرد: البته این به منزله کنار گذاشتن همیشگی حرفه مربیگری نیست. من با 50 سالی که دارم و شرایط مختلفی که طی سال‎های مربیگری‎‌ام با آن مواجه شدم در اوج تجربه قرار دارم. حالا حالاها می‎توانم مربی باشم و کار کنم اما نه با هر شرایطی.

مربی پیشین تیم پیکان که با این تیم چند دوره متوالی قهرمان ایران و آسیا شد، گفت: برای لیگ 89 چند پیشنهاد داشتم اما به هیچ یک از آنها پاسخ ندادم چون با شرایط من همخوانی نداشتند.

کارخانه تاکید کرد: مربیگری در هر زمانی برایم مهم و با ارزش است اما حاضر نیستم تحت هر شرایطی این کار را انجام ندهم. برای مربیگری امسال هم هیچ اصراری ندارم. در واقع منتظر پیشنهاد خوب هستم تا در لیگ 89 هم به عنوان مربی حضور داشته باشم.

مربی پیشین تیم والیبال جوانان کشورمان همچنین در مورد سفر به ایتالیا گفت: برایم مهم است که در هر شرایطی اطلاعات و دانش به روز مربیگری دنیا را در اختیار داشته باشم. به همین دلیل امسال هم مانند خیلی از سال‎های گذشته به ایتالیا می‎روم تا در تیم سیزلی از دانش مربیان این تیم استفاده کنم. من روز جمعه به ایتالیا می‏روم و 10روز در این کشور خواهم بود.

کد خبر 1146472

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha