۳۰ شهریور ۱۳۸۹، ۱۲:۲۷

سلیمانی در گفتگو با مهر:

سعی کردیم ادبیات برنامه "شب مهتاب" برای مخاطبان نو باشد

سعی کردیم ادبیات برنامه "شب مهتاب" برای مخاطبان نو باشد

تهیه‌کننده برنامه "شب مهتاب" تاکید کرد سعی شده این برنامه ادبیات، محتوا و فرم متفاوت و نویی برای مخاطبان داشته باشد.

جلال سلیمانی، طراح و تهیه‌کننده برنامه "شب مهتاب" درباره این برنامه که روزهای فرد از شبکه سه روی آنتن می‌رود به خبرنگار مهر گفت: این برنامه را بهمن ماه پارسال طراحی کردیم، اما تصویب و گرفتن بودجه زمان‌بر بود تا اینکه تیرماه ضبط برنامه را شروع کردیم. در ابتدا هدفم این بود که بتوانم برنامه‌ای تهیه کنیم که به لحاظ ادبیات، فرم و محتوا برای مخاطبان متفاوت و نو باشد.
 
 
وی در ادامه افزود: در این برنامه با بازسازی صحنه‌هایی از زندگی ایام قدیمی ایرانی و مرور آداب و رسوم گذشته با صحنه‌های متنوع قصد داریم عاداتی که امروز میان ما رایج است را به گونه‌ای اصلاح کنیم، به همین دلیل فضای گپ و گفت و دعوت از افراد شاخص را در برنامه انتخاب کردیم. سعی می‌کنیم زندگی ساده را رواج دهیم. اسپانسر برنامه "شب مهتاب" شرکت توانیر است، به همین دلیل به موضوع مصرف انرژی هم در کنار مباحث مطرح شده  می‌پردازیم.
 
این تهیه‌کننده درباره انتخاب منوچهر والی‌زاده و شیوا بلوریان به عنوان پدر و دختر در این برنامه گفت: با توجه به سابقه خوبی که والی‌زاده در عرصه بازی دارد تصمیم گرفتیم او را انتخاب کنیم و از سوی دیگر او صدای گرم خاصی دارد. شیوا بلوریان هم همکار خوبی برای والی‌زاده بود، چرا که قبلاً سابقه اجرا هم داشت. او می‌توانست خلاء مدیریت اجرایی را پر کند. امیدوارم برنامه "شب مهتاب" با تفاوت‌هایی که دارد برای مخاطبان جذاب باشد.
 
برنامه "شب مهتاب" به کارگردانی هنری یونس صفری یکشنبه‌ها، سه‌شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها ساعت 22:15 از شبکه سه روی آنتن می‌رود.
کد خبر 1155515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha