۱۴ مهر ۱۳۸۹، ۱۴:۰۴

بودجه شوراها با نیازهایشان فاصله دارد

گرگان - خبرگزاری مهر: مسئول مرکز آموزش و پژوهش دبیرخانه شورای عالی استانها گفت: بودجه شوراها با نیازهایشان فاصله دارد و باید در این حوزه حمایتهای لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، منصور روشناسی ظهر چهارشنبه در اجلاس ادواری شوراهای اسلامی کشور در گرگان افزود: بودجه شورای عالی هر سال بین 4 تا 5 میلیارد ریال تصویب می شود و این مقدار با میزان درخواستی ما فاصله زیادی دارد.

وی اظهار داشت: در این اجلاس فرصتی فراهم شده که با رئیس جمهور دیداری داشته باشیم و مسائل و مشکلات باید از طریق شورای عالی و مجاری مختلف به سمع و نظر رئیس جمهور برسد.
 
روشناسی گفت: دبیرخانه ها هنوز بلاتکلیف است اما می تواند خوب عمل کند و می توان قولهایی گرفت راجع به اتخادیه شهرداری که بحث مهمی است.
 
وی ادامه داد: جای خالی مدیریت را می توان عنوان کرد که یک تحول اساسی را ایجاد کند و مشکلات اساسی شوراها و شهرداریها بیشتر به بودجه برمی گردد.
 
منوچهر توکلی خراسانی مسئول امور استانهای دبیر خانه شورای عالی استانها نیز در این اجلاس گفت: پیشنهاد می کنم در موضوعاتی چون نقد و ساماندهی بودجه های استانی و این مسئله که  شوراهای استانی  نقش پر رنگتری داشته باشند، بحث شود.
 
وی افزود: تعیین ردیف مستقل بودجه برای شوراها در برنامه ریزی سالانه بودجه کشور، جا و مکان و بودجه برای دبیر خانه شوراها مورد بررسی قرار گیرد.
کد خبر 1165444

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha