۲۰ مهر ۱۳۸۹، ۱۳:۴۲

تلویزیون در هفت روز/

تصویری شدن برنامه‌های رادیو/ احتمال ادامه نیافتن مجموعه "یک فیلم ،یک تجربه"

تصویری شدن برنامه‌های رادیو/ احتمال ادامه نیافتن مجموعه "یک فیلم ،یک تجربه"

تصویری شدن برنامه‌های رادیو ، پخش نشدن فیلم عسگرپور بعد از پخش تیزرهای متنوع و احتمال ادامه نیافتن مجموعه "یک فیلم ،یک تجربه"از نکات خواندنی سازمان صدا و سیما در هفت روز گذشته بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین صوفی، معاون صدا هفته گذشته در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها از تصمیم برای تصویری کردن رادیو خبر داد. وی با اشاره به گسترش رسانه‌ها در جهان و شکستن قالب‌های اطلاع‌رسانی با اعلام این خبر افزود: ما به دنبال این هستیم تا در صورت اختصاص پیدا کردن بودجه کافی، برخی برنامه‌های رادیویی را تصویری کنیم.

- ناهید دل‌آگاه، تهیه‌کننده برنامه "یک فیلم یک تجربه" هفته گذشته در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها با انتقاد از ساعت پخش این برنامه گفت: احتمال دارد ساخت این مجموعه ادامه پیدا نکند.

- حجت الاسلام محمد لطفی نیاسری، مدیر رادیو معارف در گفتگو با خبرگزاری مهر ضمن بیان رضایتمندی مخاطبان از رادیو معارف و مخاطبان 17 درصدی آن اعلام کرد چون در این شبکه موسیقی پخش نمی‌شود تولید نمایش برای آن دشوار است.

-حسین ساری، مدیر جدید اداره کل پویانمایی سازمان صدا و سیما در نخستین اظهارنظری که با خبرگزاری مهر داشت، تاکید کرد اولویت او در این مرکز ساخت انیمیشن‌های مذهبی است.

- مسعود آب‌پرور، کارگردان هفته گذشته در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها درباره ساخت آثار پلیسی گفت: در آخرین کارم "هوش سیاه" به لحاظ تجهیزات بسیار در مضیقه بودیم و طوری شد که تصمیم گرفتیم از پلیس هیچ‌گونه تجهیزاتی نگیریم؛ لباس بخریم و حتی اگر مجبور باشیم اسلحه‌ پلاستیکی بخریم ولی به پلیس رو نیندازیم.

- شبکه خبر اخیراً برای ارائه اخبار هواشناسی از نمایشگر پیشرفته استفاده می‌کند.
 
- معاون مطالعات و تحقیقات سازمان ملی جوانان با اشاره به آمارهای به دست آمده از پیمایش ملی ارزش‌ها و نگرش‌های جوانان از رضایت‌مندی 69 درصد جوانان از صدا و سیما خبر داد.

- حسین اسلامی‌مهر، رئیس مرکز سیما فیلم، درباره‌ تولیداتی که با موضوع دفاع مقدس در این مرکز تولید می‌شوند گفت: در حوزه دفاع مقدس بنا بر این است که با هر فیلم یک گره و راز از جنگ را باز کنیم.
 
 
خیراندیش در نمایی از مجموعه تلویزیونی "مختارنامه"
 
- بعد از پخش اولین قسمت از پخش مجموعه تلویزیونی "مختارنامه" رحمانی زن خواننده بوشهری به استفاده از صدای وی در عنوان‌بندی پایانی این سریال اعتراض کرد. اودر گفتگو با برخی رسانه‌ها گفت: نمی‌داند چه کسی این صدا را برای پخش به عوامل این سریال داده است. همچنین رضا استادی، مدیر روابط عمومی بعد از اعتراض این خواننده جوابیه‌ای صادر و اعلام کرد استفاده از نوای پایانی سریال "مختارنامه" بر اساس توافق‌های قانونی صورت گرفته است.
 
- سیدصادق رضایی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد کرد شرایط را برای راه‌اندازی یک شبکه تلویزیونی خصوصی برای کودکان فراهم کند.
 
- محمدرضا معصوم‌زادگان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران از نگارش فیلمنامه مجموعه نوروزی این شبکه توسط عباس نعمتی خبر داد که در ژانر طنز تهیه می‌شود.
 
- فیلم تلویزیونی "اتوبوس" به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور با وجود پخش تیزرهای متنوع  روی آنتن نرفت. یحیی منصورمؤید تهیه‌کننده این فیلم در گفتگو با خبرگزاری‌ها گفت: به دلیل کیفیت مطلوب فیلم و پتانسیل مناسب برای حضور در جشنواره‌ها، عسگرپور با مهندس ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما صحبت کرد تا فیلم قبل از پخش تلویزیونی امکان حضور در جشنواره‌ها را بیابد.
 
- احمد طبعی، گزارشگر سال‌های دفاع مقدس در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها گفت: بسیاری از گزارش‌های ما در آرشیو صدا پاک شده است. ای‌کاش این گزارش‌ها بودند، ولی افسوس که نیستند.
کد خبر 1166780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha