۲۰ مهر ۱۳۸۹، ۱۴:۴۸

نتایج رقابتهای اولین المپیاد ورزشی علوم پزشکی اراک اعلام شد

نتایج رقابتهای اولین المپیاد ورزشی علوم پزشکی اراک اعلام شد

اراک - خبرگزاری مهر: نتایج اولین رقابتهای اولین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک اعلام شد.

در ادامه رقابتهای اولین المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، تیمها و نفرات صعود کننده به مراحل بعدی در رشته های مختلف معرفی شدند.

در رشته فوتسال که با حضور 16 تیم در چهارگروه برگزار شد، تیمهای شبکه بهداشت و درمان کمیجان، شبکه بهداشت و درمان دلیجان، مرکز بهداشت اراک، شبکه بهداشت و درمان ساوه، حفاظت فیزیکی دانشگاه، ستاد مرکزی دانشگاه، شبکه بهداشت و درمان شازند و شبکه بهداشت و درمان محلات به مرحله بعدی این رقابتها راه یافتند.

در ادامه این رقابتها عصر سه شنبه تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی با برگزاری رقابتهای ورزشی در این رشته تیم های برتر دور یک چهارم نهایی را معرفی خواهند کرد.

در رشته طناب کشی برادران نیز که با حضور 14 تیم آغاز شده است در پایان این دور از رقابتها در مرحله یک چهارم نهایی تیم های بیمارستان آیت الله خوانساری، بیمارستان امیرالمومنین، شبکه بهداشت و درمان کمیجان و شبکه بهداشت و درمان خمین به مرحله پایانی این رقابتها راه یافتند.

مرحله پایانی این رقابتها پنجم آبان ماه همزمان با مراسم اختتامیه المپیاد برگزار خواهد شد.

در رشته والیبال برادران نیز که با حضور هشت تیم آغاز شد در گروه A تیم های والیبال ستاد مرکزی دانشگاه و تیم شبکه بهداشت و درمان دلیجان و در گروه B تیم شبکه بهداشت و درمان محلات و تیم مرکز آموزشی امیرکبیر به مرحله پایانی راه یافتند.
 
مرحله فینال این رقابت ها نیز بیستم مهرماه جاری برگزار خواهد شد.
 
در مسابقات ورزشی دارت نیز در بخش خواهران، در گروه انفرادی سحر ربیعیان از مرکز آموزشی و درمانی ولیعصر(عج) اراک، مهرانه رستمی منش از مرکز آموزشی و درمانی ولیعصر(عج) اراک و مریم کریمی ازحوزه معاونت درمان دانشگاه به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
 
در مسابقات شطرنج بانوان نیز خانم نجمه محمدی از مرکز آموزشی و درمانی امیر المومنین به مقام نخست دست یافت و عفت حسن خانی از مرکز آموزشی و درمانی امیرکبیر و سحر نصیری پومنی از مرکز بهداشت استان به ترتیب دوم و سوم شدند.
 
رقابتهای المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک به مدت دو هفته در اراک برگزار می شود.
کد خبر 1169377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha