۲۱ مهر ۱۳۸۹، ۱۸:۵۴

محسن شادی:

اولین مدال طلای بازیهای آسیایی قایقرانی را به ایران می آورم

اولین مدال طلای بازیهای آسیایی قایقرانی را به ایران می آورم

ارومیه - خبرگزاری مهر: ملی پوش تیم ملی روئینگ کشور گفت: به چین می روم تا اولین مدال طلای بازیهای آسیایی قایقرانی را برای ایران کسب کنم.

به گزارش خبرنگار مهر در ارومیه، محسن شادی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: به جز مدال طلا به هیچ مدال دیگری فکر نمی کنم و در مسابقات نیز با تمام وجودم پارو می زنم.

شادی در ادامه بیان داشت: تمرینات خوب در عین حال سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشته ایم و این روزهای آخر نیز فشار خیلی بیشتر شده که خوشبختانه رکوردهای بسیار خوبی نسبت به گذشته به ثبت رسانده ایم و پیشرفت قابل قبولی نیز داشته ایم.

طلایه دار روئینگ جهان اظهار داشت: وجود امکانات عالی در کنار تمرینات سخت انگیزه ما را بالا برده و ما هرچه می خواهیم در اختیار داریم و همین مسئله باعث افزایش تمرکزمان شده است.

شادی ادامه داد: حضور در مسابقات مختلف، آشنایی با شرایط متفاوت و رقابت با حریفان قدرتمند و در نهایت کسب مدال طلا، برای من بسیار مفید بوده و با شرکت در هر مسابقه استرسم کمتر، روحیه ام بالاتر و تجربه ام بیشتر می شود، با کسب هر مدال نیز اراده ام قوی تر می شود.

ملی پوش تیم ملی قایقرانی کشور با اشاره به اینکه همیشه قهرمان ماندن سخت تر از قهرمان شدن است، خاطر نشان کرد: من زود قهرمان شدم و باید تا آخر قهرمان بمانم، دیگر به مدال نقره و برنز فکر نمی کنم و می خواهم همه مدال های طلا مال من باشد.

شادی در خصوص حریفانش در گوآنگجو نیز گفت: در بازی های آسیایی حریفان قدرتمندی از چین، ژاپن، هنگ کنگ، هند و چین تایپه دارم، آنان هم تجربه و هم سن بیشتری نسبت به من دارند به طوریکه حریف ژاپنی من تاکنون در چهار المپیک حضور داشته و این کار من را سخت می کند ولی با توانایی ای که از خودم سراغ دارم این سختی برایم چیزی نیست.

کد خبر 1170471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha