۳۰ مهر ۱۳۸۹، ۱۰:۳۶

نجم الدین:

قیمت خودروها با اجرای قانون هدفمندکردن یارانه افزایش نمی یابد

قیمت خودروها با اجرای قانون هدفمندکردن یارانه افزایش نمی یابد

سمنان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت ایران خودرو گفت: قیمت خودروهای ایران خودرو با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها تغییر نمی کند و افزایشی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر در سمنان، جواد نجم الدین شامگاه پنج شنبه در حاشیه اولین همایش ملی توسعه سمنان در جمع خبرنگاران در سمنان گفت: با کاهش قیمت تمام شده خودرو افزایش هزینه های اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها را جبران می کنیم.

وی با اشاره به اینکه تولید خودروهای کم مصرف در دستور کار شرکت ایران خودرو است، گفت: در آینده نزدیک دو موتور کم مصرف تولید می شود و تمام خودروها مجهز به این موتورهای کم مصرف می شوند.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو با بیان اینکه امسال تولید 780 هزار دستگاه خودرو در برنامه تولید این شرکت است، گفت: افزایش قابل توجهی نسبت به سال گذشته در تعداد تولید خودرو داشته ایم.

وی با بیان اینکه هفت درصد خودروهای تولیدی در کشور به خارج صادر می شوند، گفت: 55 هزار دستگاه خودرو در برنامه صادرات امسال قرار دارد.

جواد نجم الدین با اشاره به تولید خودروی جدید "رانا" به عنوان دومین خودروی با برند ملی ایران خودرو گفت: از سال آینده این خودرو به بازار عرضه می شود.

وی در خصوص مشکلات پیش آمده در تریلی هوو گفت: در این تریلی ها متاسفانه هماهنگی لازم بین خودرو و کشنده وجود ندارد و این مسئله باعث وقوع حوادث، ناتوانی در کنترل خودرو و مشکلاتی در ترمز آن شده است.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده با راهور ناجا قرار است استاندارد خاصی برای کشنده های این خودرو اعلام شود تا از تردد هوو غیراستاندارد جلوگیری شود.

کد خبر 1175693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha