۱ آذر ۱۳۸۹، ۱۱:۵۲

دهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی ترافیک فردا آغاز می شود

دهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی ترافیک فردا آغاز می شود

دهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک با حضور شهردار تهران صبح روز سه‌شنبه دوم آذر در مرکز همایشهای برج میلاد تهران رسماً آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این کنفرانس بین‌المللی دو روزه که با شعار محوری «توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی» و در 10 موضوع دیگر برگزار می‌شود، علاوه بر بحث و بررسی در خصوص مدیریت ترافیک از منظر مهندسی، موضوع حمل و نقل همگانی و توسعه آن در دو بخش کیفی و کمی نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش در مجموع 335 مقاله علمی به این کنفرانس ارسال شده که از مجموعه مقالات ارسالی، 208 مقاله به تأیید هیئت علمی رسیده که از این تعداد، 82 مقاله به منظور ارائه در کنفرانس برگزیده شده‌اند و سایر مقالات مورد تأیید نیز در کتاب کنفرانس چاپ شده و از این طریق در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

از جمله نکات قابل توجه کنفرانس مهندسی ترافیک استقبال کم ‌نظیر بزرگان حوزه ترافیک از کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی از جمله اساتید صاحب‌نام از آلمان، ‌استرالیا، ایالات متحده، کانادا و ... از این کنفرانس، به رغم اعمال انواع تحریم‌ها از جمله محدودیت‌های علمی استکبار جهانی بر علیه کشورمان است.

بنا بر این گزارش 16 کارگاه تخصصی با مباحث مهندسی و موضوعات مدیریتی حوزه حمل و نقل و ترافیک در قالب کنفرانس مهندسی ترافیک برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود کارگاه‌های مذکور، محلی برای انتقال آرا و تبادل تجربیات
صاحب ‌نظران علمی و مسئولان اجرایی حوزه ترافیک باشد که از اقصی نقاط کشور در این کنفرانس گرد هم می‌آیند.

«دهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» که با حضور شهردار تهران افتتاح می‌شود، از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران طی روزهای دوم و سوم آذرماه سال جاری در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 1196350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha