۱۳ آذر ۱۳۸۹، ۱۴:۱۹

اخبار تلویزیون/

مستند "ایران ما" از شبکه مستند پخش می‌شود

مستند "ایران ما" از شبکه مستند پخش می‌شود

مستند "ایران ما" به کارگردانی علی جعفری نجف‌آبادی از شبکه مستند روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روند تاریخ جهانگردی در ایران در مستند "ایران ما" مورد بررسی قرار می‌گیرد. این مستند روزهای چهارشنبه ساعت 18 به مدت 30 دقیقه از شبکه مستند پخش می‌شود.
 
- مجموعه "فارسی خوب و زیبا" به کارگردانی شیوا درویش و تهیه‌کنندگی بهروز مفید از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود. این برنامه به عنوان یک برنامه طنز ترکیبی و عروسکی برای اطلاع‌رسانی برای گروه سنی کودک تهیه شده است. بازیگران مجموعه "فارسی خوب و زیبا" عبارتند از رامین ناصرنصیر، شهرام هاشمی، رضا عظیمی، کاظم سیاحی و چیستا بابامیری، ملیکا ناظری و لیلا نوابی.
 
- برنامه "صبحی دیگر" به تهیه‌کنندگی رامین موسوی ملکی از سه‌شنبه اول محرم ماه با حال و هوای عاشورایی از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود. نیما کرمی اجرای این برنامه را بر عهده دارد.
 
- مجموعه تلویزیونی "زیرتیغ" روزهای جمعه‌ها ساعت 12:30 بامداد روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و تکرار آن نیز روز بعد ساعت 10 پخش می‌شود. این سریال به کارگردانی محمدرضا هنرمند و بر مبنای فیلمنامه علی‌اکبر محلوجیان تهیه شده و در آن پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، هوشنگ توکلی، آتیلا پسیانی، سیاوش طهمورث، فریبا جدی‌کار، کوروش تهامی، رامین راستاد و ... بازی کردند و داستان درباره دو دوست است که در آستانه ازدواج فرزندانشان در اثر ماجرایی غیر منتظره با هم درگیر می‌شوند.
کد خبر 1203578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha