۱۸ آذر ۱۳۸۹، ۱۵:۵۹

در خراسان جنوبی؛

انتقال حسابهای بانکی راهکار جذب سرمایه بومیهای غیر ساکن است

انتقال حسابهای بانکی راهکار جذب سرمایه بومیهای غیر ساکن است

بیرجند - خبرگزاری مهر: نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی بر تلاش جهت آوردن سرمایه های بومیهای غیر ساکن به خراسان جنوبی تاکید کرد و گفت: انتقال حسابهای بانکی بومیهای غیر ساکن یکی از راهکارهای جذب سرمایه آنان است.

به گزارش خبرنگار مهر در بیرجند، حجت الاسلام موسی قربانی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استانخراسان جنوبی، با بیان اینکه یکی از راه هایی که با کمترین هزینه می تواند کمک بومی های غیر ساکن را جذب کند، انتقال حسابهای بانکی آنان به شهرهای مختلف استان است، اظهار داشت: در این راستا مدیران استان با تشکیل جلسات و تشویق افراد زمینه این مشارکت را فراهم کنند.

نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقویت کارشناسیها خصوصا از ناحیه مدیران و بالاخص مقامات ارشد بسیار ضروری است، گفت: پیشنهاداتی در استان مطرح می شود باید کارشناسی شده بوده و دقت بیشتری در این مورد شود.

وی همچنین بر اهمیت قانون هدفمند کردن یارانه ها در کشور اشاره کرد و افزود: اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها به نفع همه دهک های جامعه به ویژه به نفع اقشار محروم جامعه است که در این راستا مشارکت همه جانبه مردم در اجرای این قانون ضروی است.

قربانی با اشاره به اینکه مشارکت مردم مشکلات اجرائی این طرح را کمتر می کند، تصریح کرد: جهت اجرای موفقیت آمیز این طرح باید از تمام توان و ظرفیت مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی استفاده کرد.

وی ادامه داد: لذا مسؤلان باید تمام تلاش خود را مبذول دارند تا مرحله نهائی این طرح هم بدون مشکل انجام شود و درآمدهای دولت نیز حاصل و اعتبارات عمرانی دولت که فعلا بصورت موقت به یارانه ها قرض داده شده به جای خود بازگشت داده شود.

نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در چنین شرایطی مسئولان استان باید با مطالعه و کارشناسی به دنبال طرح های قابل تحقق باشند نه طرح هایی که احتمال تحقق آن پایین است.

کد خبر 1207378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha