۱۴ دی ۱۳۸۹، ۹:۲۷

پذیرفتن کاستی های کردستان زمینه را برای رفع آنها فراهم می کند

پذیرفتن کاستی های کردستان زمینه را برای رفع آنها فراهم می کند

سنندج - خبرگزاری مهر: استاندار کردستان از مدیران استان خواست که با پذیرش کاستی ها و مشکلات موجود زمینه را برای رفع آنها فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، علیرضا شهبازی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان، اظهار داشت: مدیران ادارات و سازمانهای دولتی استان کردستان باید با پذیرش کاستی ها در حوزه های مختلف کاری زمینه را برای رفع آنها فراهم کنند.

وی عنوان کرد: متاسفانه در حال حاضر هیچ مدیری در سطح استان توانایی شنیدن انتقاد و قبول کردن وجود کاستی ها را در استان کردستان ندارد و به همین دلیل نمی توان برنامه ریزی مناسبی را برای رفع نیازهای مردم استان و پوشش نقاط ضعف انجام داد.

استاندار کردستان زیرساخت اصلی برنامه ریزی و مدیریت صحیح را داشتن آمار و اطلاعات واقعی عنوان کرد و افزود: وقتی که ما حاضر به پذیرش وجود کمبودها در استان نیستم بنابراین با تکیه کردن بر آمار سوری هیچ گونه اقدام و حرکتی را برای رفع نقاط ضعف انجام نمی دهیم.

شهبازی در بخش دیگری از سخنان خود از تمامی مدیران استان کردستان خواست که ضمن بالابردن ظرفیت شنیدن انتقاد از عملکرد و فعالیت دستگاه مربوطه، کمبودها و کاستی های واقعی را نیز قبول کرده و برنامه ریزی لازم را برای رفع آنها در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به لزوم جمع آوری معتادین پرخطر در سطح استان کردستان به ویژه شهر سنندج، خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر و به صورت کاملا علنی معتادین پرخطر در مکان های عمومی شهر سنندج تردد می کنند که باید برنامه ریزی جامع و اصولی برای جمع آوری این افراد انجام شود.

استاندار کردستان بیان داشت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آمادگی دارد که با اجرایی طرحی جامع شرایط و امکانات لازم را در راستای جمع آوری معتادین پرخطر انجام دهد و در این راستا باید تمامی سازمان های دولتی به ویژه اعضای این شورا مشارکت داشته باشند.

در ادامه این جلسه همچنین در خصوص برگزاری کنگره علمی پیشگیری از مواد مخدر بحث و استاندار کردستان بر مشارکت تمامی دستگاه های دولتی در آن تاکید کرد.

کد خبر 1224450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha