۱۴ دی ۱۳۸۹، ۱۰:۴۸

تحویل نیمی از واحدهای مسکونی تعهد شده به سیل زدگان پاکستانی

تحویل نیمی از واحدهای مسکونی تعهد شده به سیل زدگان پاکستانی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از ساخت و تحویل نیمی از 100 واحد مسکونی تعهد داده شده به سیل زدگان پاکستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین انواری گفت: ما در صدد ساخت 100 واحد مسکونی روستایی تعهد داده شده در مناطق پنجاب و میانوالی هستیم که کانون 50 واحد آماده شده و کلید آنها طی مراسمی با حضور نمایندگان مردم در مجلس ملی و ایالتی، روحانیون منطقه در روستای موندگا شهر مظفر گر منطقه پنجاب تحویل خانواده هایی که خانه های خود را ازدست داده اند شد.

وی در ادامه تصریح کرد: منطقه میانوالی از دیگر مناطقی است که بر اثر این سیل خانه های زیادی ویران شده که کمیته امداد در حال احداث 50 واحد مسکونی دیگر در روستاهای این منطقه است .

عضو شورای مرکزی کمیته امداد یاد آور شد: با تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از مردم سیل زده پاکستان، مردم نیکوکار و نوع دوست کشورمان به ویژه در روز ملی همبستگی با مردم پاکستان کمک های قابل توجهی را اهدا کرده اند به طوری که تا کنون حدود یک‌هزار کانتینر حامل انواع کمک از قبیل چادر گروهی، پتو، آب آشامیدنی، کنسرو، دارو، وسایل گرمایشی و ... از طریق دستگاه‌های امدادی ازجمله کمیته امداد جمع آوری و از طریق هلال احمر جمهوری اسلامی به مناطق آسیب دیده ارسال شده است.

وی اظهار کرد: مردم و مسئولان این کشور از مقام معظم رهبری، مسئولان و مردم نیکوکار ایران اسلامی عمیقاً تشکر و قدردانی کرده اند و ابراز نگرانی و احساس همدردی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به ویژه در روز عید سعید فطر را بسیار ستودنی قلمداد می کنند.

کد خبر 1224545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha