۱۸ دی ۱۳۸۹، ۱۷:۵۵

معاونین و روسای سازمان های شهرداری سنندج تغییر کردند

معاونین و روسای سازمان های شهرداری سنندج تغییر کردند

سنندج - خبرگزاری مهر: با انتصای شهردار جدید، معاونین و روسای تعدادی از سازمان های تابعه شهرداری سنندج نیز تغییر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، در حالی که مهدی حسام شریعتی از 22 آذرماه سال جاری فعالیت خود را در شهرداری سنندج آغاز کرد، در جلسه ظهر امروز تعدادی از معاونین و روسای سازمان های تابعه شهرداری سنندج را منصوب کرد.

شهردار سنندج با صدور حکمی "بهنام عمو رضایی" را که پیش از این سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری را بر عهده داشت به عنوان مشاور شهردار در حوزه عمرانی منصوب شد.

"کامیاب شادمان" هم که هم اکنون سرپرست سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج است به حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل و ترایفک شهرداری سنندج منصوب شد.

شهردار سنندج همچنین طی حکمی "شایسته محمدی" را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منصوب کرد که در سابقه خانم محمدی شهرداری یکی از مناطق شهر سنندج نیز به چشم می خورد.

در ادامه تغییر و تحولات بعد از آغاز به کار مهدی حسام شریعتی، "جمیل آرمان" هم به عنوان سرپرست شهرداری منطقه یک و مشاور شهردار در حوزه شهرسازی منصوب شد.

"جلال اصغری" هم با حکم شهردار سنندج سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی شهرداری شد و مدیریت انفورماتیک شهرداری سنندج هم به "پژمان الله یاری" واگذار شد.

بعد از قبول استعفای فریدون پوررضایی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر سنندج، مهدی حسام شریعتی با رای اکثریت اعضا به عنوان شهردار سنندج منصوب شد.

کد خبر 1227516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha