۲۵ دی ۱۳۸۹، ۱۳:۴۷

"ژتیسو" آخرین حریف تدارکاتی استقلال در ترکیه/ آبی بوشان یکشنبه باز می‌گردند

"ژتیسو" آخرین حریف تدارکاتی استقلال در ترکیه/ آبی بوشان یکشنبه باز می‌گردند

تیم فوتبال استقلال ‎تهران عصر امروز شنبه در دومین دیدار تدارکاتی‌اش در اردوی ترکیه برابر تیم "ژتیسو" از قزاقستان صف آرایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که از شانزدهم دی‌ماه برای برپایی اردوی آماده‌سازی 10 روزه به ترکیه سفر کرده است، ساعت 17:30 امروز شنبه به وقت تهران در دومین و آخرین دیدار تدارکاتی‌اش در این اردو برابر تیم "ژتیسو" (Zhetisu) تیم سوم جدول رده‌بندی لیگ قزاقستان به میدان می‌رود.

تیم استقلال در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش در این اردو برابر تیم "کاراتل" ترکیه به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد که فرهاد مجیدی در دقایق پایانی تنها گل آبی‌پوشان را به ثمر رساند.

پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال از شرایط موجود در اردو، نحوه اجرای برنامه‌های آماده‌سازی و عملکرد بازیکنان در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی ابراز رضایت کرده است.

آبی‌پوشان تهرانی ساعت 21 فردا یکشنبه در پایان این اردو به تهران باز می‌گردند و پس از استراحت  یک روزه، از روز سه‌شنبه هفته جاری تمرینات خود را در ورزشگاه صنایع دفاع آغاز می‌کند.

تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدارش پس از پایان تعطیلات مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز هفدهم بهمن‌ماه برابر استیل آذین به میدان می‌رود، دیداری که در چارچوب هفته بیست و یکم این مسابقات و در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1232214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha